פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
17/2/2003 21:39
לירון
מאת:
מצטרפת ללילוש- להוסיף דפים למייבש!!! (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
17/2/2003 17:58
מבעסת -מבאסת , התלבלבתי. (ל"ת) (ל"ת)
-
דיןדין
17/2/2003 18:01
שימי את הכביסה במדיח הכלים. זה יוצא אחלה. (ל"ת)
-
שקירה
17/2/2003 18:13
מדיח כלים??- מדברת שטויי'ס (ל"ת)
-
חננה'לה
17/2/2003 18:17
לעיתים הגיהוץ עוזר. (ל"ת)
-
תיתי
17/2/2003 18:18
גיהוץ זה אולי לא חזק מספיק. תנסי בטוסטר שטוח. (ל"ת)
-
ביג-טוסיק
17/2/2003 18:29
טוב עכשיו ברצינות...
-
מעיין של ליב
17/2/2003 18:31
דין דין- לאקובר יש גם מרכך כביסה ריחני נהדר. וחוץ מזה,
-
נירה
17/2/2003 19:24
נסי בכל זאת תינוקלין+בדין בייבי, ובמייבש הוסיפי דף של fresh n' soft. אצלי עובד מעולה. (ל"ת)
-
לילוש
17/2/2003 19:55
תינוקלין זה טוב. וגם תוסיפי קצת קטשופ (ל"ת)
-
שקירה
17/2/2003 20:52
אולי את שמה יותר מידי אבקת כביסה שמקשה על הכביסה
-
יהודית
17/2/2003 21:01
טיפה-משהו כמו 2 כפות חומץ(נראה לי שעדיף את הלבן) להוסיף
-
דפנה
17/2/2003 23:35
לירוני!!!! מה שלומכן?? מתגעגעת. (ל"ת)
-
לילוש
18/2/2003 01:50
דין דין, לדעתי הכביסה יוצאת קשה יחסית בגלל המים.
-
שרון-ש
18/2/2003 09:07
הי לילוש...אנחנו עכשיו בסדר. מתברר שהיה לה אדמדמת
-
לירון
18/2/2003 09:09
נשיקות...נשיקות...לא נקישות. למרות שאת תמיד יכולה לנקש אותה בשמי... (ל"ת)
-
לירון
18/2/2003 11:24
לנירה - יש חברה יותר זולה מ ecover!!!!
-
איימי
18/2/2003 11:33
איימי!!!!
-
נירה
18/2/2003 16:00
אותנו בבית זה מאד מענין! נא לא לעבור לתכתובת פרטית או שתשלחו לי גם! (ל"ת)
-
גילי אבישי
18/2/2003 18:18
גילי, היום התקשרתי כדי לבקש את הקטלוג שלהם
-
נירה
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש