פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
18/2/2003 01:50 שרון-ש מאת:
דין דין, לדעתי הכביסה יוצאת קשה יחסית בגלל המים. כותרת:
מרגע שעברתי לאוסטרליה הכביסה התרככה פלאים ובונוס - אין לי אבן בקומקום החשמלי...

נסי לרכך את המים הקשים של ארץ הקודש (קלגון, מסנן מים ביתי וכו'). אולי זה יעזור.



תוכן התגובה:


תגובות נוספות
17/2/2003  17:58 מבעסת -מבאסת , התלבלבתי. (ל"ת) (ל"ת) - דיןדין
17/2/2003  18:01 שימי את הכביסה במדיח הכלים. זה יוצא אחלה. (ל"ת) - שקירה
17/2/2003  18:13 מדיח כלים??- מדברת שטויי'ס (ל"ת) - חננה'לה
17/2/2003  18:17 לעיתים הגיהוץ עוזר. (ל"ת) - תיתי
17/2/2003  18:18 גיהוץ זה אולי לא חזק מספיק. תנסי בטוסטר שטוח. (ל"ת) - ביג-טוסיק
17/2/2003  18:29 טוב עכשיו ברצינות... - מעיין של ליב
17/2/2003  18:31 דין דין- לאקובר יש גם מרכך כביסה ריחני נהדר. וחוץ מזה, - נירה
17/2/2003  19:24 נסי בכל זאת תינוקלין+בדין בייבי, ובמייבש הוסיפי דף של fresh n' soft. אצלי עובד מעולה. (ל"ת) - לילוש
17/2/2003  19:55 תינוקלין זה טוב. וגם תוסיפי קצת קטשופ (ל"ת) - שקירה
17/2/2003  20:52 אולי את שמה יותר מידי אבקת כביסה שמקשה על הכביסה - יהודית
17/2/2003  21:01 טיפה-משהו כמו 2 כפות חומץ(נראה לי שעדיף את הלבן) להוסיף - דפנה
17/2/2003  21:39 מצטרפת ללילוש- להוסיף דפים למייבש!!! (ל"ת) - לירון
17/2/2003  23:35 לירוני!!!! מה שלומכן?? מתגעגעת. (ל"ת) - לילוש
18/2/2003  09:07 הי לילוש...אנחנו עכשיו בסדר. מתברר שהיה לה אדמדמת - לירון
18/2/2003  09:09 נשיקות...נשיקות...לא נקישות. למרות שאת תמיד יכולה לנקש אותה בשמי... (ל"ת) - לירון
18/2/2003  11:24 לנירה - יש חברה יותר זולה מ ecover!!!! - איימי
18/2/2003  11:33 איימי!!!! - נירה
18/2/2003  16:00 אותנו בבית זה מאד מענין! נא לא לעבור לתכתובת פרטית או שתשלחו לי גם! (ל"ת) - גילי אבישי
18/2/2003  18:18 גילי, היום התקשרתי כדי לבקש את הקטלוג שלהם - נירה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש