פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
17/2/2003 22:57 רעית מאת:
אסידופילוס מגיל חודש? כותרת:
אני רוצה לחדד את השאלה:
האם מותר לתת אי-בי-סי דופילוס מגיל חודש?
יועצת ההנקה ממליצה, רופא הילדים אמר שרק מגיל שנה.


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
17/2/2003  21:08 לעינת - אנה
17/2/2003  21:30 לאנה - אם,נניח, שמת בחלב ובתך לא סיימה את המנה? - עינת
17/2/2003  21:50 לא הייתי ממליצה לתת אנטיביוטיקה בחלב - בדיוק מהסיבה שציינת - מאמאצ'יקה
17/2/2003  22:20 בתור בוגרי קורס ארוך של אנטיביוטיקה - הנה המלצותינו - יסמין
18/2/2003  08:24 רעית אני עם רופא הילדים שלך - Adi
18/2/2003  08:34 רעית - האם זו יועצת מוסמכת ? - רותמית
18/2/2003  09:17 מאמאצ'יקה - אנה
18/2/2003  09:22 אנה, הבנתי אותך מצויין :) זו היתה תשובה לעינת - מאמאצ'יקה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש