פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
17/2/2003 22:57
רעית
מאת:
אסידופילוס מגיל חודש?
כותרת:
אני רוצה לחדד את השאלה:
האם מותר לתת אי-בי-סי דופילוס מגיל חודש?
יועצת ההנקה ממליצה, רופא הילדים אמר שרק מגיל שנה.
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
17/2/2003 21:08
לעינת
-
אנה
17/2/2003 21:30
לאנה - אם,נניח, שמת בחלב ובתך לא סיימה את המנה?
-
עינת
17/2/2003 21:50
לא הייתי ממליצה לתת אנטיביוטיקה בחלב - בדיוק מהסיבה שציינת
-
מאמאצ'יקה
17/2/2003 22:20
בתור בוגרי קורס ארוך של אנטיביוטיקה - הנה המלצותינו
-
יסמין
18/2/2003 08:24
רעית אני עם רופא הילדים שלך
-
Adi
18/2/2003 08:34
רעית - האם זו יועצת מוסמכת ?
-
רותמית
18/2/2003 09:17
מאמאצ'יקה
-
אנה
18/2/2003 09:22
אנה, הבנתי אותך מצויין :) זו היתה תשובה לעינת
-
מאמאצ'יקה
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש