|
18/2/2003 09:29
|
מורגין
|
מאת:
|
|
@@מתפרצת עם שאלה מתחום אחר לגמרי: מבקשת יתרונות וחסרונות של כיריים חשמליות ובעיקר היבטי עלות החשמל.
|
כותרת:
|
אני עומדת להיכנס לדירה חדשה ולתדהמתי גיליתי שהחיבור לגז עולה כ-1700 ש"ח. אז כבר חשבתי לקנות כיריים חשמליות במחיר הזה. חברה שלי קנתה בחנות של עודפי מוצרי חשמל כיריים של SIEMENS ב-1500 ש"ח במקום 2500 בחנות. התלבטות העיקרית זה כמה יעלה לי החשמל.
אנ מבשלת פעמיים בשבוע - 3-4 שעות בכל פעם.
אשמח לקבל מנסיונכן בעיקר היבטי העלות השוטפת של החשמל.
תודה.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|