פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
18/2/2003 10:13 מורגין מאת:
לאמא של אדם - האמת הגזמתי בכוונה ע"מ לקבל הערכת עלות לכריים החשמליות, אבל לעיניינו: כותרת:
עד לפני כמה חודשים לא כמעט ולא הייתי מבשלת עד שבעלי החליט לעשות דיאטה וביקש שאני אבשל לו מאכלים עפ"י הדיאטה שהוא בחר. הוא עשה את הדיאטה כחודש-חודש וחצי וכללללל כךךךךךך התלהב מן הרעיון של האוכל הביתי שביקש שאמשיך לבשל לו...............

אני גם לא כ"כ הצלחתי לבשל עד שהבת שלי גדלה. היא היום בת 2.5 (כבר גדולה יחסית), בכל פעם שאני נגשת לשיש במטבח היא מביאה כסא ,נעמדת לידי, שולפת את סכין הפלסטיק שלה ו....החגיגה מתחילה. היא גם אוהבת לשטוף את כלי הפלסטיק שלה בכיור הגדול...אחרי זה אני צריכה לעבור עם סירה במטבח אבל זה כבר עניין שולי.

ועכשיו ברצינות. אני נמצאת מחוץ לבית כ-13 שעות כל יום, כך שאין לי הרבה זמן לבישולים ואני מנסה לעשות הרבה מאכלים בתנור: אוף על מלח, דגים בתנור, תפ"א, אורז במקרו וכו' וכו' - זה חוסך זמן. ורוב הבישולים זה כמובן אחרי שיובל הולכת לישון.

יש עוד שיטה לא לבשל את הדברים עד הסוף, להוריד מן הגז ולאטוף בעיתון ושמיכה מעל, ולתת למאכל להתבשל בתוך עצמו ובבוקר נשאר רק לתקן את התיבול.

אופס, יצא ארוך....

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
18/2/2003  08:18 רמדיה. וחוץ מזה - אורך רוח.. לפעמים לוקח להם זמן להתרגל.. (ל"ת) - שרי
18/2/2003  09:12 הוא יסתדר עם הכול. רק צריך להתרגל: - שירן
18/2/2003  09:15 בהחלט יש משמעות לטעם התמ"ל וכדאי לנסות סוגים שונים. כאמור ממליצה על רמדיה. (ל"ת) - שרי
18/2/2003  09:29 @@מתפרצת עם שאלה מתחום אחר לגמרי: מבקשת יתרונות וחסרונות של כיריים חשמליות ובעיקר היבטי עלות החשמל. - מורגין
18/2/2003  09:36 כביש עוקף תמ"ל - ורד
18/2/2003  09:51 למורגין מצטערת שאין לי תשובה אלא שאלה לי אליך - איך יש לך זמן 3-4 שעות לבשל - מתי? ובכלל מתי אתם מוצאים זמן לזה? - אמא של אדם
18/2/2003  10:28 ואוו' מורגין, איזה קטע, אני בדיוק באותה התלבטות, - שרון א.
18/2/2003  10:33 מורגין, לא יכולה לתת לך עלויות, אבל אם זה מעניין אותך... - ליאתיתי
18/2/2003  10:55 למורגין עוד שאלה ומבקשת סליחה מהפותחת דיון - אמא של אדם
18/2/2003  18:10 לאמא של אדם - מורגין
18/2/2003  18:13 לאמא של אדם... - מורגין
18/2/2003  18:24 ליאתיתי - תודה רבה, ממש עזרת לי להחליט. לבקשר איפה קונים כריים ב-1500 ש"ח - מורגין
18/2/2003  21:34 אם את מבשלת הרבה ממליצה על כיריים רגילות.. - שרי
18/2/2003  21:51 אני דווקא אוהבת את הכירים החשמליות - דיאנה
19/2/2003  08:05 תודה לכולן - ממש עזרתן לי להחליט. (ל"ת) - מורגין
19/2/2003  09:52 מורגין, אז מה החלטת? (: (ל"ת) - ליאתיתי
20/2/2003  10:17 גז כמובן, מאותן סיבות שנרשמו פה וגם: - מורגין


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש