|
18/2/2003 10:28
|
שרון א.
|
מאת:
|
|
ואוו' מורגין, איזה קטע, אני בדיוק באותה התלבטות,
|
כותרת:
|
בכל מקרה, איפה מצאת כיריים חשמליות ב- 1500 ש"ח - זיל הזול! אני כבר כמה ימים בסקר בכל מיני אתרי מכירות באינטרנט, ועוד לא ראיתי מחיר כזה זול!
האמת זה שיא החוצפה לגבות 1700 ש' על התקנה. ידעת גם שצריך לשלמם דמי פיקדון קרוב ל- 400 שח' בכל החברות גז? שיא החוצפה!!!! שימי לב עד כמה עברו את הגבול החוצפה במקרה שלי; אני רק מעתיקה את נקודת הגז שלי לבית החדש,(ז"א לפני 4 שנים בסה"כ התחברתי) ואני צריכה לשלם הככככככככל מחדש -גם דמי טיפול בחוזה חדש - 1800 שח' וגם דמי פיקדון - 400 ש'!!!!
אגב לאן את עוברת?
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|