|
18/2/2003 10:55
|
אמא של אדם
|
מאת:
|
|
למורגין עוד שאלה ומבקשת סליחה מהפותחת דיון
|
כותרת:
|
אם אני לא טועה אז אנחנו גרות באותה עיר ולפי מס' שעות שאת לא נמצאת בבית אני מבינה שכנראה את כמוני מעבירה איזה 3 שעות בנסיעות למרכז הארץ. (יכול להיות שלא את לא חייבת לענות). אבל איך את מתמודדת עם זה שאת לא נמצאת כל כך הרבה זמן בבית? אני יש לי יסוריי מצפון ענקיים ואני עוד עובדת לא כל יום. יוצא לי פעם לפעמים פעמיים בשבוע להיות בבית. (חצי משרה שעם הנסיעות והלחץ בעבודה הופכת להיות כמעט מלאה.) מתי יוצא לך לראות את הבת שלך? האם את מספיקה לשחק איתה לתת לה מספיק תשומת לב? האם נשאר לך זמן לעצמך? אני מנסה ללכת לחדר כושר אבל בקושי מספיקה להגיע לשם.
אופס גם לי יצא ארוך. ד"א אני גרה באשדוד ואדם בן שנה ו3 חודשים. הא, ובקשר לדיאטה האם בעלי הרזה משמעותית? האם הדיאטה הייתה קשה לו?
תודה לך על כל התשובות. ואשמח לעוד תשובות מבנות אחרות.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|