פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
18/2/2003 10:55 אמא של אדם מאת:
למורגין עוד שאלה ומבקשת סליחה מהפותחת דיון כותרת:
אם אני לא טועה אז אנחנו גרות באותה עיר ולפי מס' שעות שאת לא נמצאת בבית אני מבינה שכנראה את כמוני מעבירה איזה 3 שעות בנסיעות למרכז הארץ. (יכול להיות שלא את לא חייבת לענות). אבל איך את מתמודדת עם זה שאת לא נמצאת כל כך הרבה זמן בבית? אני יש לי יסוריי מצפון ענקיים ואני עוד עובדת לא כל יום. יוצא לי פעם לפעמים פעמיים בשבוע להיות בבית. (חצי משרה שעם הנסיעות והלחץ בעבודה הופכת להיות כמעט מלאה.)
מתי יוצא לך לראות את הבת שלך? האם את מספיקה לשחק איתה לתת לה מספיק תשומת לב? האם נשאר לך זמן לעצמך? אני מנסה ללכת לחדר כושר אבל בקושי מספיקה להגיע לשם.

אופס גם לי יצא ארוך.
ד"א אני גרה באשדוד ואדם בן שנה ו3 חודשים.
הא, ובקשר לדיאטה האם בעלי הרזה משמעותית? האם הדיאטה הייתה קשה לו?

תודה לך על כל התשובות. ואשמח לעוד תשובות מבנות אחרות.


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
18/2/2003  08:18 רמדיה. וחוץ מזה - אורך רוח.. לפעמים לוקח להם זמן להתרגל.. (ל"ת) - שרי
18/2/2003  09:12 הוא יסתדר עם הכול. רק צריך להתרגל: - שירן
18/2/2003  09:15 בהחלט יש משמעות לטעם התמ"ל וכדאי לנסות סוגים שונים. כאמור ממליצה על רמדיה. (ל"ת) - שרי
18/2/2003  09:29 @@מתפרצת עם שאלה מתחום אחר לגמרי: מבקשת יתרונות וחסרונות של כיריים חשמליות ובעיקר היבטי עלות החשמל. - מורגין
18/2/2003  09:36 כביש עוקף תמ"ל - ורד
18/2/2003  09:51 למורגין מצטערת שאין לי תשובה אלא שאלה לי אליך - איך יש לך זמן 3-4 שעות לבשל - מתי? ובכלל מתי אתם מוצאים זמן לזה? - אמא של אדם
18/2/2003  10:13 לאמא של אדם - האמת הגזמתי בכוונה ע"מ לקבל הערכת עלות לכריים החשמליות, אבל לעיניינו: - מורגין
18/2/2003  10:28 ואוו' מורגין, איזה קטע, אני בדיוק באותה התלבטות, - שרון א.
18/2/2003  10:33 מורגין, לא יכולה לתת לך עלויות, אבל אם זה מעניין אותך... - ליאתיתי
18/2/2003  18:10 לאמא של אדם - מורגין
18/2/2003  18:13 לאמא של אדם... - מורגין
18/2/2003  18:24 ליאתיתי - תודה רבה, ממש עזרת לי להחליט. לבקשר איפה קונים כריים ב-1500 ש"ח - מורגין
18/2/2003  21:34 אם את מבשלת הרבה ממליצה על כיריים רגילות.. - שרי
18/2/2003  21:51 אני דווקא אוהבת את הכירים החשמליות - דיאנה
19/2/2003  08:05 תודה לכולן - ממש עזרתן לי להחליט. (ל"ת) - מורגין
19/2/2003  09:52 מורגין, אז מה החלטת? (: (ל"ת) - ליאתיתי
20/2/2003  10:17 גז כמובן, מאותן סיבות שנרשמו פה וגם: - מורגין


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש