|
18/2/2003 21:34
|
שרי
|
מאת:
|
|
אם את מבשלת הרבה ממליצה על כיריים רגילות..
|
כותרת:
|
לא בענין העלויות - זה אני לא יודעת. אבל בעבר כבר בישלתי על חשמליות וגם לשכנתי יש חשמלית ובעיני פשוט אין להן את הרגישות המספקת שיש ללהבה. את לא יכולה לכוון אותם באותה צורה ופשוט חסר להן משהו.. תצחקי אבל אני קוראת לזה שאין להן נשמה... השכנה שלי מזדהה עם התחושה הזו ובדיעבד מצטערת שלקחה חשמליות. אם כי הן יותר אסטתיו, יותר קלות לניקוי ומבחינה חיצונית - אין בלוני גז. אני לא יודעת לאן את עוברת אבל כיום אפשר לנהל מו"מ עם חברות הגז ולהתמקח....ולא חייבים להשאר עם אותה חברה שמספקת גז כיום..
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|