מכירה את הפתגם : A house is made of brick and stone but a home is made of love alone? - הבית הוא רק לבנים, קירות וצבע, אתם זה מה שחשוב.. המצב קיים, קניתם את הבית הזה וזה מה יש כרגע. חבל להרוס את חיי המשפחה ולאכול את הלב בגלל הבית . תודה לאלא כולכם בריאים, שלמים ויכולים להיות מאושרים... הסתכלי על הצדדים החיוביים של הענין ולכי איתם.... שרי ( שלא אוהבת את הבית בו היא גרה...אבל זה הבית שלי..)
|
תוכן התגובה:
|