פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
18/2/2003 21:30 שרי מאת:
אולי טעות אבל זה מה שיש כרגע... כותרת:
מכירה את הפתגם : A house is made of brick and stone but a home is made of love alone? - הבית הוא רק לבנים, קירות וצבע, אתם זה מה שחשוב.. המצב קיים, קניתם את הבית הזה וזה מה יש כרגע. חבל להרוס את חיי המשפחה ולאכול את הלב בגלל הבית . תודה לאלא כולכם בריאים, שלמים ויכולים להיות מאושרים... הסתכלי על הצדדים החיוביים של הענין ולכי איתם....
שרי ( שלא אוהבת את הבית בו היא גרה...אבל זה הבית שלי..)

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
18/2/2003  10:10 טעות, לא גורלית - רעית
18/2/2003  19:26 כמה מחשבות (קצת ארוך...) - מאיה
18/2/2003  21:31 ושכחתי עוד דבר - בסוף מתרגלים לבית.. באמת! (ל"ת) - שרי
18/2/2003  22:39 שרון, לעולם לא אשכח מה בעלי אמר לי כשנאלצנו למכור - אסתית
18/2/2003  23:44 אסתית-זה כל כך נכון. למה זה לא יכול להיות גם כל כך קל.....? (ל"ת) - לילוש
19/2/2003  01:01 לילוש, גם אני שואלת את עצמי את אותה שאלה. - אסתית
19/2/2003  09:38 זה לא חייב להיות בית - עירית ל


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש