פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
18/2/2003 22:39 אסתית מאת:
שרון, לעולם לא אשכח מה בעלי אמר לי כשנאלצנו למכור כותרת:
את דירת 5 החדרים שקיבלנו מתנה מסבתא שלו, בגלל התמוטטות העסק שלו ושל אחיו.
בכל הבלאגן, האשמות שלי כלפיו, ה"אמרתי לך" ו"לא הייתי צריכה לחתום על המשכנתא" שסחבתי כמה שנים טובות והיה הטריגר לכל מריבה ביננו, בסוף הוא אמר לי באחת המריבות הבלתי נגמרות "אסתי, זה בסך הכל בית. לבנים,טיח, קירות. מה שחשוב זה מה שיש בתוך הבית. האהבה, הזוגיות, התמיכה, העידוד ושיתוף הפעולה".
מצטערת לומר לך אבל המשפט הזה קנה אותי. עשה לי את זה. חשבתי על זה וזה נראה לי פתאום כל כך נכון. בסופו של דבר זה לא משנה מה היה לנו או מה היה יכול להיות לנו, אלא מה יש לנו עכשיו ואיך אנחנו מסתדרים איתו בצורה הטובה ביותר.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
18/2/2003  10:10 טעות, לא גורלית - רעית
18/2/2003  19:26 כמה מחשבות (קצת ארוך...) - מאיה
18/2/2003  21:30 אולי טעות אבל זה מה שיש כרגע... - שרי
18/2/2003  21:31 ושכחתי עוד דבר - בסוף מתרגלים לבית.. באמת! (ל"ת) - שרי
18/2/2003  23:44 אסתית-זה כל כך נכון. למה זה לא יכול להיות גם כל כך קל.....? (ל"ת) - לילוש
19/2/2003  01:01 לילוש, גם אני שואלת את עצמי את אותה שאלה. - אסתית
19/2/2003  09:38 זה לא חייב להיות בית - עירית ל


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש