פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
18/2/2003 23:44 לילוש מאת:
אסתית-זה כל כך נכון. למה זה לא יכול להיות גם כל כך קל.....? (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
18/2/2003  10:10 טעות, לא גורלית - רעית
18/2/2003  19:26 כמה מחשבות (קצת ארוך...) - מאיה
18/2/2003  21:30 אולי טעות אבל זה מה שיש כרגע... - שרי
18/2/2003  21:31 ושכחתי עוד דבר - בסוף מתרגלים לבית.. באמת! (ל"ת) - שרי
18/2/2003  22:39 שרון, לעולם לא אשכח מה בעלי אמר לי כשנאלצנו למכור - אסתית
19/2/2003  01:01 לילוש, גם אני שואלת את עצמי את אותה שאלה. - אסתית
19/2/2003  09:38 זה לא חייב להיות בית - עירית ל


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש