זה קורה כל כך הרבה שאנחנו אומרים לעצמנו "אם רק היה לי X הייתי מאושרת", "אם הייתי עובדת ב Y הייתי מאושרת" וכו'. אלה אשליות. יש לנו רק מסלול אחד של חיים ועם זה צריך לעבוד. לנסות לשנות מה שאפשר ולהוציא את המיטב ממה שאי אפשר. אני חושבת שאת משלה את עצמך במחשבה שכל אושרך תלוי בבית ההוא שלא קניתם. אני מקווה שזה לא נשמע כמו ביקורת, כי אני מבינה את הקנאה, אבל מקווה שהזמן יעזור לך לשים דברים בפרופורציות.
|
תוכן התגובה:
|