פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
19/2/2003 09:38 עירית ל מאת:
זה לא חייב להיות בית כותרת:
זה קורה כל כך הרבה שאנחנו אומרים לעצמנו "אם רק היה לי X הייתי מאושרת", "אם הייתי עובדת ב Y הייתי מאושרת" וכו'.
אלה אשליות. יש לנו רק מסלול אחד של חיים ועם זה צריך לעבוד. לנסות לשנות מה שאפשר ולהוציא את המיטב ממה שאי אפשר.
אני חושבת שאת משלה את עצמך במחשבה שכל אושרך תלוי בבית ההוא שלא קניתם.
אני מקווה שזה לא נשמע כמו ביקורת, כי אני מבינה את הקנאה, אבל מקווה שהזמן יעזור לך לשים דברים בפרופורציות.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
18/2/2003  10:10 טעות, לא גורלית - רעית
18/2/2003  19:26 כמה מחשבות (קצת ארוך...) - מאיה
18/2/2003  21:30 אולי טעות אבל זה מה שיש כרגע... - שרי
18/2/2003  21:31 ושכחתי עוד דבר - בסוף מתרגלים לבית.. באמת! (ל"ת) - שרי
18/2/2003  22:39 שרון, לעולם לא אשכח מה בעלי אמר לי כשנאלצנו למכור - אסתית
18/2/2003  23:44 אסתית-זה כל כך נכון. למה זה לא יכול להיות גם כל כך קל.....? (ל"ת) - לילוש
19/2/2003  01:01 לילוש, גם אני שואלת את עצמי את אותה שאלה. - אסתית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש