פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
18/2/2003 11:09 בייב מאת:
לאמא של סער כותרת:
תודה על התגובה, ת'אמת התחלתי קצת לדאוג, כי חשבתי שזה כתוצאה ממזג האויר אבל זה לא עובר מלא זמן.. זה אמנם נראה יפה (כמו לחיים של מלאך... :) אבל אם זאת אלרגיה צריך לטפל לא? בן כמה סער? לכמה זמן האדמומיות נשארת כשהיא באה?
תודה , שרית (בייב)

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
18/2/2003  11:03 אל תדאגי - אמא של סער
18/2/2003  11:30 לפי מה שהבנתי, טסטים לאלרגיה בגיל הזה - נטלי
18/2/2003  18:05 מנסיוני האישי עם אלרגיות.. - יעלי
19/2/2003  14:26 בייב, מצד אחד גם לבני היתה אדמומיות כזו, - ענת ב


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש