|
18/2/2003 11:09
|
בייב
|
מאת:
|
|
לאמא של סער
|
כותרת:
|
תודה על התגובה, ת'אמת התחלתי קצת לדאוג, כי חשבתי שזה כתוצאה ממזג האויר אבל זה לא עובר מלא זמן.. זה אמנם נראה יפה (כמו לחיים של מלאך... :) אבל אם זאת אלרגיה צריך לטפל לא? בן כמה סער? לכמה זמן האדמומיות נשארת כשהיא באה? תודה , שרית (בייב)
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|