פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
18/2/2003 11:24 אחת שהיתה שם מאת:
ההודעה שלך "משכה" אותי ב"קוקו", אחורה, בזמן ואחורה בחיים (ארוך אבל אופטימי) כותרת:
הייתי שם, כמוך, אחת שקינאו בה. עם בעל רכושני ומשתלט, ללא בטחון עצמי, ללא הרגשה שמישהו אחר ירצה בי שוב, כי אם כבר נפל עלי איזה "פראייר" שרצה בי, אחרי כל האכזבות - ממש כמו שתיארת - איך אוכל להניח לו ללכת?! אמנם לא היו לי ילדים ממנו - מבחירה מודעת וחכמה בדיעבד - אבל כל היתר היה ממש כפי שתיארת: בית, כסף, עבודה חלומית לשנינו, מעמד, נסיעות לחו"ל, החיים היפים של האנשים היפים. אבל בפנים - הכל היה ההיפך: בעל שתלטן, מנתק אותי מחברותי הטובות, מרגיש מאוים מהן ולכן משמיץ אותן כל הזמן, מרחיק אותי ממשפחתי, ומשאיר אותי לבד אתו. את יודעת למה? כי כשהייתי לבד, אפשר היה כל הזמן לתת לי הרגשה שיש לי מזל היסטרי וחד-פעמי שזכיתי בו, ולכן אף פעם לא אעיז לעזוב אותו. כולם אמרו לי שהקשר איתו איום ונורא (מסיבה זו ומעוד סיבות רבות, שכל אחת די היה בה כדי חברוח ממנו), אבל אני כבר הייתי משוכנעת שאני לא יכולה להרשות את זה לעצמי, ושבעלדיו אני אהיה בודדה, אומללה ומפספסת את הזדמנות חיי. למעשה, חסר הבטחון היה דווקא הוא עצמו, למרות החזות הכל כך בטוחה בעצמה. אחרי מערכת יחסים של 10 שנים רצופות - ולהגנתי ייאמר שהייתי אתו מגיל 18, וכנראה הייתי ממש חסרת-בטחון ודי פוסטמה - הרהבתי עוז לעזוב אותו. הוא לא האמין אז ואני לא מאמינה לזה גם היום - כמה אומץ היה דרוש לכך, כמה כח, כמה מערכות תמיכה שהתגייסו בשבילי (חברות, משפחה), וגם גבר נוסף שפגשתי והיה בשבילי "מערכת תמיכה" נוספת, שיכולתי לעזוב את בן זוגי ישירות לידיו, בלי לפחד מהלהיות שוב בודדה. אולי זה גם פתרון אפשרי בשבילך, אינני יודעת. הסוף היה הרבה יותר אופטימי: 4 שנים אחרי שנפרדתי ממנו פגשתי את בעלי הנוכחי. יש לנו ילדה מקסימה בת כמעט שנה. יש לי אתצו מערכת יחסים של אהבה, נתינה, כבוד הדדי, מקום לעצמאות ומקום לעצמי, מישהו שמעריך אותי וחושב שאני חכמה ומוצלחת ולא בגלל שהוא "הואיל בטובו" לפרוש עלי את כנפיו. אמנם, אני כבר לא הכי רזה כמו פעם, אבל מצד שני, החיים שלי אולי פחות זוהרים, אבל עכשיו הזוהר הרבה פחות חשוב לי, גם אם העבודה שלי עדיין חלומית, והבית נפלא. אולי מישהי מבחוץ לא היתה מקנאה בי (ואולי כן), אבל אני - האני של פעם - ממש כן!
אני מקווה שתצליחי, כך או אחרת, לצאת מהמעגל הזה. זה אפשרי. זה קשה נורא, אבל אחר כך הכל נראה כל כך רבה יותר טוב, שאת לא מאמינה על עצמך שפעם יכולת להיות בכל הג'יפה הזאת. את שווה את זה, ולכולן מגיע לפחות זה, אף פעם לא פחות.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
18/2/2003  10:48 עצוב נורא. אני איתך. אני מציעה לך מהר ללכת לייעוץ. חבל. אל תשאירי את עצמך ככה. את שווה יותר, לא? (ל"ת) - אחת שאף פעם לא קינאו בה
18/2/2003  10:56 לזו שאולי מקנאים בה - תיתי
18/2/2003  11:01 שימו לב איזה מחמאה קבלנו - יעל
18/2/2003  11:02 דרורית , תודה על המחמאה. מרגש לקבל את זה ממך. אנחנו שוות אותה. ובקשר לקינאה: תמיד קנאתי למה אף אחד לא מקנא בי. (ל"ת) - אחת שאף פעם לא קינאו בה
18/2/2003  11:43 מאיפה מתחילים? - ארזית
18/2/2003  12:13 תשובות לארזית ולאחת שהיתה שם - אחת שמקנאים בה
18/2/2003  15:42 אחת שאני כבר לא מקנ (ל"ת) - שרי 2
18/2/2003  15:57 אחת יקרה! - גילי אבישי
18/2/2003  16:09 סליחה קפץ לי ועכשיו גם עם תוכן... - שרי 2
18/2/2003  16:11 על לבד ובדידות ומה שביניהם (הפחד) - אוריתה
18/2/2003  18:01 אחת יקרה כל-כך - ליאתיתי
18/2/2003  18:52 אחת יקרה, את חייבת לעשות משהו - אסתית
18/2/2003  20:55 לאחת שמקנאים בה-המשך המסע במנהרת הזמן (שוב ארוך ואופטימי) - אחת שהיתה שם
18/2/2003  22:43 שוין, גם אותי הדיון הזה החזיר כמה שנים אחורה - אסנת ש.
19/2/2003  08:57 הערכת מצב - ארזית
19/2/2003  09:01 בדידות ופרידות - תמי
19/2/2003  09:08 לאחת שמקנאים בה -הרשי לי להציג את הצד של הילדים... - אחת שאבא שלה כזה
19/2/2003  10:23 אתן צודקות. כל כך צודקות. אבל זה כל כך קשה לקבל החלטה ולעשות מעשה. אני כל כך מפחדת (ל"ת) - אחת שמקנאים בה
19/2/2003  11:02 יקירתי האחת והיחידה... - שרי
19/2/2003  12:38 מפחדת? ברור. - ליאתיתי
19/2/2003  13:06 הפחד - אסנת ש.


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש