אני הייתי במערכות יחסים מסוכנות בימי חיי עדשמשהו בתוכי הדליק נורת הישרדות אדומה מאד ופניתי לעזרה של פסיכולוגית.לי היה ברור שמשהו בתוכי מאפשר את הבחירה השגויה החוזרת שמנציחה את ההסתכלות שלי על עצמי! היה קשה יותר מכל מסע אחר כי נגענו במקומות שלא הייתי מעלה בדעתי שינגעו אי פעם שוב ויחשפו לאור הצורב,וקיבלתי את חיי וחרותי במתנה! אני כלכך מבינה אותך וכל כך מרגישה את הפחד וחוסר הביטחון אבל אני מאמינה שאם פנית אלינו את נכונה לעשות מעשה,ואני אומרת-קומי ועשי! למען ילדייך ולמען עצמך! בהצלחה ומחזיקה לך אצבעות באמונה שלמה שתעשי את הנכון והטוב גם אם יראה קשה!
|
תוכן התגובה:
|