פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
18/2/2003 15:57 גילי אבישי מאת:
אחת יקרה! כותרת:
אני הייתי במערכות יחסים מסוכנות בימי חיי עדשמשהו בתוכי הדליק נורת הישרדות אדומה מאד ופניתי לעזרה של פסיכולוגית.לי היה ברור שמשהו בתוכי מאפשר את הבחירה השגויה החוזרת שמנציחה את ההסתכלות שלי על עצמי! היה קשה יותר מכל מסע אחר כי נגענו במקומות שלא הייתי מעלה בדעתי שינגעו אי פעם שוב ויחשפו לאור הצורב,וקיבלתי את חיי וחרותי במתנה! אני כלכך מבינה אותך וכל כך מרגישה את הפחד וחוסר הביטחון אבל אני מאמינה שאם פנית אלינו את נכונה לעשות מעשה,ואני אומרת-קומי ועשי! למען ילדייך ולמען עצמך! בהצלחה ומחזיקה לך אצבעות באמונה שלמה שתעשי את הנכון והטוב גם אם יראה קשה!

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
18/2/2003  10:48 עצוב נורא. אני איתך. אני מציעה לך מהר ללכת לייעוץ. חבל. אל תשאירי את עצמך ככה. את שווה יותר, לא? (ל"ת) - אחת שאף פעם לא קינאו בה
18/2/2003  10:56 לזו שאולי מקנאים בה - תיתי
18/2/2003  11:01 שימו לב איזה מחמאה קבלנו - יעל
18/2/2003  11:02 דרורית , תודה על המחמאה. מרגש לקבל את זה ממך. אנחנו שוות אותה. ובקשר לקינאה: תמיד קנאתי למה אף אחד לא מקנא בי. (ל"ת) - אחת שאף פעם לא קינאו בה
18/2/2003  11:24 ההודעה שלך "משכה" אותי ב"קוקו", אחורה, בזמן ואחורה בחיים (ארוך אבל אופטימי) - אחת שהיתה שם
18/2/2003  11:43 מאיפה מתחילים? - ארזית
18/2/2003  12:13 תשובות לארזית ולאחת שהיתה שם - אחת שמקנאים בה
18/2/2003  15:42 אחת שאני כבר לא מקנ (ל"ת) - שרי 2
18/2/2003  16:09 סליחה קפץ לי ועכשיו גם עם תוכן... - שרי 2
18/2/2003  16:11 על לבד ובדידות ומה שביניהם (הפחד) - אוריתה
18/2/2003  18:01 אחת יקרה כל-כך - ליאתיתי
18/2/2003  18:52 אחת יקרה, את חייבת לעשות משהו - אסתית
18/2/2003  20:55 לאחת שמקנאים בה-המשך המסע במנהרת הזמן (שוב ארוך ואופטימי) - אחת שהיתה שם
18/2/2003  22:43 שוין, גם אותי הדיון הזה החזיר כמה שנים אחורה - אסנת ש.
19/2/2003  08:57 הערכת מצב - ארזית
19/2/2003  09:01 בדידות ופרידות - תמי
19/2/2003  09:08 לאחת שמקנאים בה -הרשי לי להציג את הצד של הילדים... - אחת שאבא שלה כזה
19/2/2003  10:23 אתן צודקות. כל כך צודקות. אבל זה כל כך קשה לקבל החלטה ולעשות מעשה. אני כל כך מפחדת (ל"ת) - אחת שמקנאים בה
19/2/2003  11:02 יקירתי האחת והיחידה... - שרי
19/2/2003  12:38 מפחדת? ברור. - ליאתיתי
19/2/2003  13:06 הפחד - אסנת ש.


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש