פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
18/2/2003 18:52 אסתית מאת:
אחת יקרה, את חייבת לעשות משהו כותרת:
להמשיך לחיות בצורה הזאת תגרום לך סבל לאורך זמן, סבל ופגיעה נפשית שאת תיסחבי עמך עמוק בפנים בלי יכולת להוציא את זה החוצה, עד שזה יתפרץ בצורת מחלה פיזית או נפשית.
כמו שאמרה ליאתיתי, אחד הסימנים להתעללות נפשית שיכולה במשך הזמן להגיע להתעללות פיזית הוא ניסיון לשלוט בבן הזוג, לא לתת לו להיפגש עם אנשים מוכרים ואהובים עליו, משפחתו או כל מי שיכול להגן עליו או להוות אוזן קשבת לבעיותיו. לפעמים זה נובע מקנאה ולפעמים מהצורך לשלוט ולקבל את כל תשומת הלב.
אני מציעה לך ללכת לייעוץ, בלי בן הזוג, ולבחון עם עצמך לקראת מה את הולכת, מהם הגבולות שלך ואיך את הולכת להתמודד עם כל העניין.
בעניין הקנאה, היו תקופות בחיי שקינאתי בכל מיני חברות שיש להם דברים שלי אין (השכלה, כסף, תפקיד). זה עבר לי. הגעתי למסקנה שלכל אחד יש את שק הבעיות הפרטי שלו שהוא סוחב על גבו, לאף אחד אין חיים מושלמים ולהסתכל על אחרים לא מקדם אותי לשום מקום. לעומת זאת, להסתכל על עצמי, מה אני רוצה לעשות, מה עושה אותי מאושרת, זה דווקא כן מביא אותי למקומות טובים.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
18/2/2003  10:48 עצוב נורא. אני איתך. אני מציעה לך מהר ללכת לייעוץ. חבל. אל תשאירי את עצמך ככה. את שווה יותר, לא? (ל"ת) - אחת שאף פעם לא קינאו בה
18/2/2003  10:56 לזו שאולי מקנאים בה - תיתי
18/2/2003  11:01 שימו לב איזה מחמאה קבלנו - יעל
18/2/2003  11:02 דרורית , תודה על המחמאה. מרגש לקבל את זה ממך. אנחנו שוות אותה. ובקשר לקינאה: תמיד קנאתי למה אף אחד לא מקנא בי. (ל"ת) - אחת שאף פעם לא קינאו בה
18/2/2003  11:24 ההודעה שלך "משכה" אותי ב"קוקו", אחורה, בזמן ואחורה בחיים (ארוך אבל אופטימי) - אחת שהיתה שם
18/2/2003  11:43 מאיפה מתחילים? - ארזית
18/2/2003  12:13 תשובות לארזית ולאחת שהיתה שם - אחת שמקנאים בה
18/2/2003  15:42 אחת שאני כבר לא מקנ (ל"ת) - שרי 2
18/2/2003  15:57 אחת יקרה! - גילי אבישי
18/2/2003  16:09 סליחה קפץ לי ועכשיו גם עם תוכן... - שרי 2
18/2/2003  16:11 על לבד ובדידות ומה שביניהם (הפחד) - אוריתה
18/2/2003  18:01 אחת יקרה כל-כך - ליאתיתי
18/2/2003  20:55 לאחת שמקנאים בה-המשך המסע במנהרת הזמן (שוב ארוך ואופטימי) - אחת שהיתה שם
18/2/2003  22:43 שוין, גם אותי הדיון הזה החזיר כמה שנים אחורה - אסנת ש.
19/2/2003  08:57 הערכת מצב - ארזית
19/2/2003  09:01 בדידות ופרידות - תמי
19/2/2003  09:08 לאחת שמקנאים בה -הרשי לי להציג את הצד של הילדים... - אחת שאבא שלה כזה
19/2/2003  10:23 אתן צודקות. כל כך צודקות. אבל זה כל כך קשה לקבל החלטה ולעשות מעשה. אני כל כך מפחדת (ל"ת) - אחת שמקנאים בה
19/2/2003  11:02 יקירתי האחת והיחידה... - שרי
19/2/2003  12:38 מפחדת? ברור. - ליאתיתי
19/2/2003  13:06 הפחד - אסנת ש.


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש