פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
19/2/2003 12:38 ליאתיתי מאת:
מפחדת? ברור. כותרת:
כמעט לא הגיוני לא לפחד במצב קשה שכזה, כשכל העולם בחוץ הוא בעצם לא נודע בשבילך.
אבל הוא לא נודע. ממה את מפחדת?
לא שואלת בציניות חלילה, ממש ברצינות. תעשי רשימה, בכתב ממש - לא מספיק בראש, פרטי אחד לאחד את כל הדברים שמפחידים אותך בעזיבה. החל מאיך העולם יתנהג אליך שם בחוץ (אבל לפרוט לפרוט!!!), דרך איך את אמורה לעזאזל להסתדר עם שני זאטוטונים לבד, ועד הפחד מהתגובה של בעלך.
את יכולה לשתף ברשימה אותנו, את יכולה לעשות אותה עם עצמך, אבל בתור חובבת לאס וגאס, הייתי שמה כסף על זה שכשתראי את הרשימה מול העיניים ולא בתור מחשבות מפלצתיות שמשתקות את הראש, אלא טור מילים - כבר היא תיראה לך קצת פחות מאיימת.
אחר כך תעברי עליה ותבררי מה מהמשפטים שכתבת באמת מפחיד עד כדי ויתור על חייך בעצם והמשך החיים בתור צל. אם תמצאי כאלה (ואני ממש מקווה שלא) נסי לחקור למה, תערבי איש מקצוע!!! את לא יודעת כמה שזה יכול לעזור לראות את הדברים מנקודת מבט שונה - זה יכול לשנות את הכל. אם לא תמצאי משפטים כאלה - כבר מצויין! עכשיו לכי משפט משפט ובדקי אותו: כמה הוא חמור, למה הוא חמור, אבל לרדת לקטנות קטנות. ועם עזרה!!! השלב הבא יהיה לחשוב:
o.k, זה משהו קשה - מה עושים איתו עכשיו?
את יודעת מה, אני חושבת שאני קצת נסחפת, אבל המטרה שלי היא שתפסיקי לעצור בגלל המילה הזו "מפחיד".

מה שמפחיד אותנו הוא לאו דווקא מה שרע לנו!!!

עשי כל שביכולתך להביא את הפחד למילים, לכי מהר מהר והשיגי עזרה.
את הרמת את הרגל לקראת צעד - אל תביאי אותה לאחור, המשיכי לצעוד. אני בטוחה במליון אחוזים שאת יכולה לעשות את זה!!!
בהצלחה!!!
ליאתיתי.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
18/2/2003  10:48 עצוב נורא. אני איתך. אני מציעה לך מהר ללכת לייעוץ. חבל. אל תשאירי את עצמך ככה. את שווה יותר, לא? (ל"ת) - אחת שאף פעם לא קינאו בה
18/2/2003  10:56 לזו שאולי מקנאים בה - תיתי
18/2/2003  11:01 שימו לב איזה מחמאה קבלנו - יעל
18/2/2003  11:02 דרורית , תודה על המחמאה. מרגש לקבל את זה ממך. אנחנו שוות אותה. ובקשר לקינאה: תמיד קנאתי למה אף אחד לא מקנא בי. (ל"ת) - אחת שאף פעם לא קינאו בה
18/2/2003  11:24 ההודעה שלך "משכה" אותי ב"קוקו", אחורה, בזמן ואחורה בחיים (ארוך אבל אופטימי) - אחת שהיתה שם
18/2/2003  11:43 מאיפה מתחילים? - ארזית
18/2/2003  12:13 תשובות לארזית ולאחת שהיתה שם - אחת שמקנאים בה
18/2/2003  15:42 אחת שאני כבר לא מקנ (ל"ת) - שרי 2
18/2/2003  15:57 אחת יקרה! - גילי אבישי
18/2/2003  16:09 סליחה קפץ לי ועכשיו גם עם תוכן... - שרי 2
18/2/2003  16:11 על לבד ובדידות ומה שביניהם (הפחד) - אוריתה
18/2/2003  18:01 אחת יקרה כל-כך - ליאתיתי
18/2/2003  18:52 אחת יקרה, את חייבת לעשות משהו - אסתית
18/2/2003  20:55 לאחת שמקנאים בה-המשך המסע במנהרת הזמן (שוב ארוך ואופטימי) - אחת שהיתה שם
18/2/2003  22:43 שוין, גם אותי הדיון הזה החזיר כמה שנים אחורה - אסנת ש.
19/2/2003  08:57 הערכת מצב - ארזית
19/2/2003  09:01 בדידות ופרידות - תמי
19/2/2003  09:08 לאחת שמקנאים בה -הרשי לי להציג את הצד של הילדים... - אחת שאבא שלה כזה
19/2/2003  10:23 אתן צודקות. כל כך צודקות. אבל זה כל כך קשה לקבל החלטה ולעשות מעשה. אני כל כך מפחדת (ל"ת) - אחת שמקנאים בה
19/2/2003  11:02 יקירתי האחת והיחידה... - שרי
19/2/2003  13:06 הפחד - אסנת ש.


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש