פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
19/2/2003 00:22 תמי מאת:
לגבי גילי- כותרת:
גם אני למדתי בקורס המדריכות של המרכז שהיא ריכזה (ולא לבד- עם אסתי שמעבירה קורסים לחרדיות), והיא ללא שמץ של ספק מדהימה, בידע, באיכפתניקיות, בצורת ההעברה, ביכולת לתת ובידיעה שתצאי משם לא רק יותר יודעת אלא גם מחוזקת.
ממליצה בחום.
ואגב, הקורס שאותו היא ריכזה- מאחורינו, כך שאין שום סיבה להתחנף, זה באמת בא מהלב (מדברת כאן גם בשם איימי, שלא בידיעתה).
תמי.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
18/2/2003  11:08 אני אגיד לך מה יש והמלצות שאחרות יתנו... - גילי אבישי
18/2/2003  11:09 שכחתי לציין שהקורסים האחרים מצומצמים יותר מבחינת מספר משתתפים (ל"ת) - גילי אבישי
18/2/2003  11:18 ליעלה - איימי
18/2/2003  11:39 גילי, אפשר מס' טלפון בבקשה? - יעלה ו.
18/2/2003  15:47 אז ככה - גילי אבישי
19/2/2003  17:42 בנות,אני אתחיל לכתוב כאן בעילום שם... ותודה רבה על כל הפירגון... (ל"ת) - גילי אבישי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש