גם אני למדתי בקורס המדריכות של המרכז שהיא ריכזה (ולא לבד- עם אסתי שמעבירה קורסים לחרדיות), והיא ללא שמץ של ספק מדהימה, בידע, באיכפתניקיות, בצורת ההעברה, ביכולת לתת ובידיעה שתצאי משם לא רק יותר יודעת אלא גם מחוזקת. ממליצה בחום. ואגב, הקורס שאותו היא ריכזה- מאחורינו, כך שאין שום סיבה להתחנף, זה באמת בא מהלב (מדברת כאן גם בשם איימי, שלא בידיעתה). תמי.
|
תוכן התגובה:
|