פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
18/2/2003 23:36 אנט מאת:
פעם שניה הערב שבורחת לי הודעה לפני ההמשך, אזה הנה כותרת:
בין התשובות החדות שנכתבו כאן אפשר לדעתי למצוא הרבה עצות טובות, וגם אם הטון בחלק מהן מבהיל (דוגרי, אני הייתי נבהלת, אממ, סליחה, נבהל) שתדע לך שהכל מאהבה.
אתה חמוד ומקסים בעיני שאתה רגיש למצוקה של אשתך ושואל במקום שבעצם הוא הכי אותנטי לספק תשובות כאלו. ואצטט שוב משפט שאמא שלי אמרה לי כמה שבועות אחרי הלידה:"אל תקשיבי לעצות של אף אחד, כולל לא לעצות של אמא'שלך".
תלכו עם הלבבות שלכם, שניכם, הדעה שלכם הכי נחשבת

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
18/2/2003  11:34 קורנפלור - טל מהלל
18/2/2003  11:35 שינה, קורנפלור ועזרה - חני
18/2/2003  11:38 אייך תעזור לאשתך? - דין דין
18/2/2003  15:59 דין, דין מה האגרסיביות הזו? בן אדם עם הרבה רצון טוב מבקש עצה התוקפנות שלך מוזרה (ל"ת) - תות
18/2/2003  16:37 תות את צודקת - דין דין
18/2/2003  16:49 מסכימה עם קודמותי (למעט דין דין) ובנוסף - רותמית
18/2/2003  17:06 אוי רותמית...יודעת על מה את מדברת...גם אנחנו כל הזמן במשבר ילדה-אבא - לירון
18/2/2003  21:13 גם אמא שלה וגם אחותה? מה אתה אומר... - דיאנה
18/2/2003  23:30 אבאשלרום, כל הכבוד שהעזת לקפוץ לבריכת התנינים ולשאול אלה כה מכשילה, (ל"ת) - אנט
18/2/2003  23:39 אבא של רום - איזה שם מקסים. ו.. - הגר
19/2/2003  08:29 ללירון - רותמית
19/2/2003  09:26 רותמית- יש!!!!!! איזה יופי - לירון
19/2/2003  09:39 תודה רבה על תגובותיכן. בנוסף, שאלה לגבי כמויות של תמ"ל - אבא של רום
19/2/2003  13:20 אז ככה - בעדינות - איריס גוב


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש