בין התשובות החדות שנכתבו כאן אפשר לדעתי למצוא הרבה עצות טובות, וגם אם הטון בחלק מהן מבהיל (דוגרי, אני הייתי נבהלת, אממ, סליחה, נבהל) שתדע לך שהכל מאהבה. אתה חמוד ומקסים בעיני שאתה רגיש למצוקה של אשתך ושואל במקום שבעצם הוא הכי אותנטי לספק תשובות כאלו. ואצטט שוב משפט שאמא שלי אמרה לי כמה שבועות אחרי הלידה:"אל תקשיבי לעצות של אף אחד, כולל לא לעצות של אמא'שלך". תלכו עם הלבבות שלכם, שניכם, הדעה שלכם הכי נחשבת
|
תוכן התגובה:
|