פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
18/2/2003 23:39 הגר מאת:
אבא של רום - איזה שם מקסים. ו.. כותרת:
גם אבא של קטניק לא היה מתעורר בהתחלה מבכייו של זה ותמיד חשש שהוא לא יוכל לעזור כי הוא לא מתעורר. עד שיום אחד אמרתי לו שרק שהוא ידע שקטניק בחסותו, הוא גם יתעורר ממנו. וזה עובד. מאז לא רק שהוא מתעורר כשהוא ה"אחראי" הוא אפילו מתעורר לפני (לפעמים) והוא ישן בצד הרחוק ממנו.
מה שאני מנסה להגיד שברגע שתדע שעכשיו זה אתה, ואין את אמא שתעיר אותך, או תגיע קודם לרום, אז אתה תתעורר ממנו.
וש-רום זה שם מקסים כבר אמרתי?
הגר

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
18/2/2003  11:34 קורנפלור - טל מהלל
18/2/2003  11:35 שינה, קורנפלור ועזרה - חני
18/2/2003  11:38 אייך תעזור לאשתך? - דין דין
18/2/2003  15:59 דין, דין מה האגרסיביות הזו? בן אדם עם הרבה רצון טוב מבקש עצה התוקפנות שלך מוזרה (ל"ת) - תות
18/2/2003  16:37 תות את צודקת - דין דין
18/2/2003  16:49 מסכימה עם קודמותי (למעט דין דין) ובנוסף - רותמית
18/2/2003  17:06 אוי רותמית...יודעת על מה את מדברת...גם אנחנו כל הזמן במשבר ילדה-אבא - לירון
18/2/2003  21:13 גם אמא שלה וגם אחותה? מה אתה אומר... - דיאנה
18/2/2003  23:30 אבאשלרום, כל הכבוד שהעזת לקפוץ לבריכת התנינים ולשאול אלה כה מכשילה, (ל"ת) - אנט
18/2/2003  23:36 פעם שניה הערב שבורחת לי הודעה לפני ההמשך, אזה הנה - אנט
19/2/2003  08:29 ללירון - רותמית
19/2/2003  09:26 רותמית- יש!!!!!! איזה יופי - לירון
19/2/2003  09:39 תודה רבה על תגובותיכן. בנוסף, שאלה לגבי כמויות של תמ"ל - אבא של רום
19/2/2003  13:20 אז ככה - בעדינות - איריס גוב


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש