גם אבא של קטניק לא היה מתעורר בהתחלה מבכייו של זה ותמיד חשש שהוא לא יוכל לעזור כי הוא לא מתעורר. עד שיום אחד אמרתי לו שרק שהוא ידע שקטניק בחסותו, הוא גם יתעורר ממנו. וזה עובד. מאז לא רק שהוא מתעורר כשהוא ה"אחראי" הוא אפילו מתעורר לפני (לפעמים) והוא ישן בצד הרחוק ממנו. מה שאני מנסה להגיד שברגע שתדע שעכשיו זה אתה, ואין את אמא שתעיר אותך, או תגיע קודם לרום, אז אתה תתעורר ממנו. וש-רום זה שם מקסים כבר אמרתי? הגר
|
תוכן התגובה:
|