פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
19/2/2003 13:20 איריס גוב מאת:
אז ככה - בעדינות כותרת:
תינוק כזה פיצפון, אמור לאכול כמה ארוחות ביום. אני עם אשתך. הרעיון של האבסה לא מוצא חן בעיני.
נראה שתינוק שאוכל כל 4 שעות, מקבל בדיוק את הכמות הדרושה לו. הוא לא אמור בכלל לפתוח מרווחים גדולים יותר.
אבל, אם נראה כי הוא גומע בשקיקה את הבקבוק, מסיים עד הסוף ואם היה עוד קצת היה אוכל בשימחה, אפשר לנסות להגדיל קצת את המנה.

לגבי הלילה, המון תינוקות לא ישנים לילה שלם גם בגילאיים הרבה יותר גדולים. אם אתם ממש עייפים מהלילות, אולי תשקלו להכניס את מיטתו לחדרכם,
להכין מבעוד מועד טרמוס עם מים רותחים, וחלק מהמים הפושרים בבקבוק, יחד עם מחלק מנות בהישג יד, כך שההכנה בלילה תתמזער למינימום, איתה האכלה, והחזרה לשינה.
בכלל לא הייתי נתלית בדפוסי שינה. הם כל כך נזילים והמון פעמים משתנים כל כמה חדשים, בלי סיבה נראית לעין.
לגבי אשתך, נראה לי כי עזרה מאסיבית ביתר מטלות הבית, כך שתוכל להתמקד רק בטיפול בתינוק, ולישון עימו גם בבקרים, יכולה מאוד לעזור.

המון הצלחה,
ויופי לראות בעל ואב משקיע ואוהב.
איריס

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
18/2/2003  11:34 קורנפלור - טל מהלל
18/2/2003  11:35 שינה, קורנפלור ועזרה - חני
18/2/2003  11:38 אייך תעזור לאשתך? - דין דין
18/2/2003  15:59 דין, דין מה האגרסיביות הזו? בן אדם עם הרבה רצון טוב מבקש עצה התוקפנות שלך מוזרה (ל"ת) - תות
18/2/2003  16:37 תות את צודקת - דין דין
18/2/2003  16:49 מסכימה עם קודמותי (למעט דין דין) ובנוסף - רותמית
18/2/2003  17:06 אוי רותמית...יודעת על מה את מדברת...גם אנחנו כל הזמן במשבר ילדה-אבא - לירון
18/2/2003  21:13 גם אמא שלה וגם אחותה? מה אתה אומר... - דיאנה
18/2/2003  23:30 אבאשלרום, כל הכבוד שהעזת לקפוץ לבריכת התנינים ולשאול אלה כה מכשילה, (ל"ת) - אנט
18/2/2003  23:36 פעם שניה הערב שבורחת לי הודעה לפני ההמשך, אזה הנה - אנט
18/2/2003  23:39 אבא של רום - איזה שם מקסים. ו.. - הגר
19/2/2003  08:29 ללירון - רותמית
19/2/2003  09:26 רותמית- יש!!!!!! איזה יופי - לירון
19/2/2003  09:39 תודה רבה על תגובותיכן. בנוסף, שאלה לגבי כמויות של תמ"ל - אבא של רום


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש