תינוק כזה פיצפון, אמור לאכול כמה ארוחות ביום. אני עם אשתך. הרעיון של האבסה לא מוצא חן בעיני. נראה שתינוק שאוכל כל 4 שעות, מקבל בדיוק את הכמות הדרושה לו. הוא לא אמור בכלל לפתוח מרווחים גדולים יותר. אבל, אם נראה כי הוא גומע בשקיקה את הבקבוק, מסיים עד הסוף ואם היה עוד קצת היה אוכל בשימחה, אפשר לנסות להגדיל קצת את המנה.
לגבי הלילה, המון תינוקות לא ישנים לילה שלם גם בגילאיים הרבה יותר גדולים. אם אתם ממש עייפים מהלילות, אולי תשקלו להכניס את מיטתו לחדרכם, להכין מבעוד מועד טרמוס עם מים רותחים, וחלק מהמים הפושרים בבקבוק, יחד עם מחלק מנות בהישג יד, כך שההכנה בלילה תתמזער למינימום, איתה האכלה, והחזרה לשינה. בכלל לא הייתי נתלית בדפוסי שינה. הם כל כך נזילים והמון פעמים משתנים כל כמה חדשים, בלי סיבה נראית לעין. לגבי אשתך, נראה לי כי עזרה מאסיבית ביתר מטלות הבית, כך שתוכל להתמקד רק בטיפול בתינוק, ולישון עימו גם בבקרים, יכולה מאוד לעזור.
המון הצלחה, ויופי לראות בעל ואב משקיע ואוהב. איריס
|
תוכן התגובה:
|