פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
18/2/2003 18:53 ענבל ל מאת:
לאלונה ולשירה כותרת:
אלונה, עם אדוויל אין בעיה, אבל נוסידקס עלול לפגום באספקת החלב - הוא מייבש; גם את הנזלת, אבל גם את החלב...נסי להמנע גם מתה מרווה, מנטה או נענע - יש להם את אותו אפקט.
לשירה - אין כל בעיה (ראי תשובתי לאלונה בקשר לתרופות), ולהיפך - הנוגדנים שאת מפתחת ומעבירה בחלב (שהוא מוצר-דם, על כל המשתמע מכך) יכולים לעזור לפיציק לא להידבק.

בריאות, הרבה ומהר, לשתיכן ולשאר המצוננות!

ענבל, מדריכת הנקה ותומכת הנקה.


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
18/2/2003  15:52 מתפרצת!! מישהי יודעת פרטים על המפגש היום אצל אנט? התפנה לי אחה"צ - אסתית
18/2/2003  17:04 ואני מוסיפה האם העובדה שאני מצוננת ומתעטשת ומניקה יכולה להזיק לחלב של התינוק היונק , לא לקחתי תרופות בכלל! (ל"ת) - שירה
18/2/2003  20:32 לענבל- מה ההבדל בין מדריכת הנקה ותומכת הנקה? (ל"ת) - אלה
18/2/2003  23:51 אתר מעולה עם אינפורמציה על תרופות ושילובן עם הנקה - דפנה$
19/2/2003  07:53 תשובה לאלה (בינתיים) - עדה
19/2/2003  12:17 תודה ענבל (-: (ל"ת) - אלונה
19/2/2003  12:21 וגם לדפנה, תודה רבה (ל"ת) - אלונה
19/2/2003  15:33 מה זו תומכת הנקה - תשובה של ענבל מן העבר - ענת ב
19/2/2003  15:48 מה זו מדריכת הנקה - ענת ב


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש