אלונה, עם אדוויל אין בעיה, אבל נוסידקס עלול לפגום באספקת החלב - הוא מייבש; גם את הנזלת, אבל גם את החלב...נסי להמנע גם מתה מרווה, מנטה או נענע - יש להם את אותו אפקט. לשירה - אין כל בעיה (ראי תשובתי לאלונה בקשר לתרופות), ולהיפך - הנוגדנים שאת מפתחת ומעבירה בחלב (שהוא מוצר-דם, על כל המשתמע מכך) יכולים לעזור לפיציק לא להידבק.
בריאות, הרבה ומהר, לשתיכן ולשאר המצוננות!
ענבל, מדריכת הנקה ותומכת הנקה.
|
תוכן התגובה:
|