פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
19/2/2003 02:33 ענבל ל מאת:
למיכל ולזולו כותרת:
מיכל, אם התינוק מקבל אנטיביוטיקה, כדאי שאימו תתחיל כבר עכשיו לקחת פרוביוטיקה, כדי שהם לא יחטפו יחדיו פטריה וידביקו אחד את השניה ולהיפך הלוך וחזור.

ולזולו - אז מה את אומרת, שהקורס מושעה עד הודעה חדשה? שלא ייפתח כפי שהובטח? והרי היא אמרה שאם יהיו "אוכלוסיות" אז יימצא המימון מהאירגון העולמי, לא?
ראבק, כמה כבר? הרי החומר כבר קיים, זה רק מימון הרכבת, לא?
יש לך מושג על מה יש לשלם כל כך הרבה? כי אם זה צילומים של החומר, אז אני יכולה לנסות להשיג משהו...תני קריאת כיוון אם יש מה לעשות.

ענבל


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
18/2/2003  17:05 רעיון מקסים. אין לי הצעות אבל רציתי להגיד לך שאת חברה טובה. (ל"ת) - ג'וי
18/2/2003  18:11 לי יש כמה הצעות; - זולו
18/2/2003  18:14 ושכחתי... - זולו
18/2/2003  18:48 לזולו - ענבל ל
18/2/2003  20:14 מימון? ((-: - זולו
18/2/2003  20:45 לזולו - מיכל ר.ח
18/2/2003  20:50 חהחהחה לא... - זולו (-:
19/2/2003  14:01 מיכל וזולו, מקווה שעוד תחזרו לפה - שרי 2
19/2/2003  18:42 לשרי2 ולענבלי - זולו


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש