|
18/2/2003 22:09
|
איריס אשוח
|
מאת:
|
|
ואם במפגשים עסקינן-מה לגבי המפגשים שהחלו לפני כחודש בירושלים? האם יהי להם המשך או שהתיאשנו? (ל"ת)
|
כותרת:
|
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|
18/2/2003 22:52
|
לשבית, רוית, שלומית, ונטלי, תודה רבה על הביקור, גם לי היה לעונג, לאסתית, כמה חבל, שלחתי לך עכשיו מייל, לילוש, מה? 3 ק"מ? (ל"ת) -
אנט
|
 |
|