|
19/2/2003 18:14
|
אבינדב
|
מאת:
|
|
זהר יקרה - הגודל לא קובע... גודל הפונט בדפדפן נקבע על ידי המשתמש (-: (ל"ת)
|
כותרת:
|
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|
18/2/2003 22:52
|
לשבית, רוית, שלומית, ונטלי, תודה רבה על הביקור, גם לי היה לעונג, לאסתית, כמה חבל, שלחתי לך עכשיו מייל, לילוש, מה? 3 ק"מ? (ל"ת) -
אנט
|
 |
|