פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
19/2/2003 22:30 ליאתיתי מאת:
ולירון - אני עיפה כ"כ. ממש שמחה שזה מאחוריכם... כותרת:
אני פשוט לא מצליחה להבין את האנשים האלה שמתפקדים להם בלי שינה. אני לא מתפקדת גם עם שינה.
העיקר שטליה כבר בסדר. איך היא בכלל קיבלה את זה?
מקווה שהלילה תישנו כ"כ טוב שלא תאמינו בעצמכם שזה קורה לכם.
לילה טוב!
ליאתיתי.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
18/2/2003  22:09 ואם במפגשים עסקינן-מה לגבי המפגשים שהחלו לפני כחודש בירושלים? האם יהי להם המשך או שהתיאשנו? (ל"ת) - איריס אשוח
18/2/2003  22:25 איריס,נשמה מי יארגן והיכן? שרון הזמינה אליה למעלה אדומים אבל אמרו לה שלא יבואו לשם...את תבואי? (ל"ת) - גילי אבישי
18/2/2003  22:41 אך, אך איך פספסתי!!!!! (ל"ת) - אסתית
18/2/2003  22:42 אוף איזו קנאה! ואני התבאסתי אחרי חצי שעה (!!) פקק עד אלוף שדה (3 ק"מ) ועשיתי 'אחורה פנה'. שומרת לי את הזכות... (ל"ת) - לילוש
18/2/2003  22:50 גילי אבישי - איריס אשוח
18/2/2003  22:52 לשבית, רוית, שלומית, ונטלי, תודה רבה על הביקור, גם לי היה לעונג, לאסתית, כמה חבל, שלחתי לך עכשיו מייל, לילוש, מה? 3 ק"מ? (ל"ת) - אנט
18/2/2003  22:59 3 ק"מ מהביתשלי עד אלוף שדה. איכסה פיכסה. אך, ימי הטוסטוס... (ל"ת) - לילוש
18/2/2003  23:02 גם אנחנו לא באנו... - לירון
18/2/2003  23:03 המשך - אנט
18/2/2003  23:07 לירון, טוב ששאלת, אמא של סיון הפתיעה ב - אנט
18/2/2003  23:12 הי אנט, מה קורה עם זהר? איך היא מרגישה? - אסנת ש.
18/2/2003  23:19 זהר, באמת, מה קורה? - אנט
18/2/2003  23:27 אוף, חבל, ידעתי שאני מפסידה.. - צורית
19/2/2003  07:11 שבית, שבית ,מחפשת אותך כדי להודות על המייל!תודה!!! ולגבי מפגשים :בעוד חודש אנחנו עוברים לאיזור קרית גת אשמח על יוזמת/נכונות למפגשים באיזור זה (ל"ת) - דשא
19/2/2003  08:57 המפגש אצל אנט היה אינטימי וכייפי - שבית
19/2/2003  09:41 גם אנחנו (נופר, סער ואני) ממש נהנינו. - נטלי
19/2/2003  10:23 ידעתי שבסוף אצטער שלא הצלחתי להגיע. מתנצלת שלא התקשרתי להודיע. (ל"ת) - רויטל
19/2/2003  16:17 אח אח יקירות שמחה שנהניתן... מקורותיי בשבוע האחרון - - זהר
19/2/2003  16:21 אה... הוא לימד טוב אבל זה כזה פיצי שלא ראיתי איזה ניקוד נהיה עד שלא קראתי את ההודעה השלוחה, בפונט של הפורום... חטף סגול ?! נו ב'מת. (ל"ת) - זהר
19/2/2003  18:14 זהר יקרה - הגודל לא קובע... גודל הפונט בדפדפן נקבע על ידי המשתמש (-: (ל"ת) - אבינדב
19/2/2003  18:28 איריס אשוח - גילי אבישי
19/2/2003  18:43 אבינדב ( אבאטר, נכון?) בטח שהגודל קובע...וזהר.. - שרי
19/2/2003  19:18 לזהר המצ'פרת - ליאתיתי
19/2/2003  19:39 ליאתיתי, אם אני לא טועה בימי ההולדת של משפחת כרמי (יענו זהר) (ספטמבר עבר...), יום נישואים , גם עבר....נשאר רק יום מפנק לבעל תומך ואוהב כמו ניצן - לירון
19/2/2003  21:34 ליאתיתי, מה זה PS2 למען השם? כשאת כותבת את זה אני לא יודעת מה לחשוב... וזהר, שלחתי את ג. שבעצמו אינו חובב מסאז'ים לחשוב לך (ל"ת) - אנט
19/2/2003  22:25 אני ממש מרגישה מנוצלת מינית... אחלה. - ליאתיתי
19/2/2003  23:14 לנטלי - רוית
19/2/2003  23:17 לזהר, לא מקורי אבל שווה... - רוית
19/2/2003  23:28 לילה בלי יואבי?.....???? אבל לא כל דבר כיפי צריך לעלות הרבה כסף - לירון
20/2/2003  00:05 לילה בלי יואבי לא בא בחשבון, ומי כמו לירון יודעת - זהר
20/2/2003  07:56 2 אופָציות שנחוו ונעים להיזכר - אבינדב
20/2/2003  08:49 אבאב מתוקקק, כמה עולה המצפה הימים הזה ? נשמע מתאים משו אש. - זהר
20/2/2003  09:00 אבינדב היקר...וגם זהר המפניקה - שרי
20/2/2003  09:09 שרי יקירה - כמה יקר ? (להזכירך קיבלתי העלאה ועוד לא חגגנו). את מסלול ההפתעות - זהר
20/2/2003  09:54 ליאתיתי, מתנצלת על בורותי, אנחנו עוד משחקים שבצנא (ל"ת) - אנט
20/2/2003  09:56 וזהר, סליחה עוד אין תשובה, איבדתי אתמול את הכרתי בין השמיכות לפני ששמעתי את דעתו (ל"ת) - אנט
20/2/2003  12:16 OK, אז יום פינוק בבית מלון, כדי שיואבי לא יקופח.. - רוית
20/2/2003  20:00 זהר יקירתי. אז מה אם קרוב? לא חייבים להפגש... ולגבי המחיר... - שרי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש