|
19/2/2003 22:30
|
ליאתיתי
|
מאת:
|
|
ולירון - אני עיפה כ"כ. ממש שמחה שזה מאחוריכם...
|
כותרת:
|
אני פשוט לא מצליחה להבין את האנשים האלה שמתפקדים להם בלי שינה. אני לא מתפקדת גם עם שינה. העיקר שטליה כבר בסדר. איך היא בכלל קיבלה את זה? מקווה שהלילה תישנו כ"כ טוב שלא תאמינו בעצמכם שזה קורה לכם. לילה טוב! ליאתיתי.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|
18/2/2003 22:52
|
לשבית, רוית, שלומית, ונטלי, תודה רבה על הביקור, גם לי היה לעונג, לאסתית, כמה חבל, שלחתי לך עכשיו מייל, לילוש, מה? 3 ק"מ? (ל"ת) -
אנט
|
 |
|