פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
20/2/2003 12:16 רוית מאת:
OK, אז יום פינוק בבית מלון, כדי שיואבי לא יקופח.. כותרת:
גם זו אפשרות. ארוחת בוקר טעימה, שנת צהריים עריבה, ושכשוך במי הבריכה.
מצטערת, אבל לא ידעתי שלילה לא בא בחשבון. אצלינו דווקא בסבבה.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
18/2/2003  22:09 ואם במפגשים עסקינן-מה לגבי המפגשים שהחלו לפני כחודש בירושלים? האם יהי להם המשך או שהתיאשנו? (ל"ת) - איריס אשוח
18/2/2003  22:25 איריס,נשמה מי יארגן והיכן? שרון הזמינה אליה למעלה אדומים אבל אמרו לה שלא יבואו לשם...את תבואי? (ל"ת) - גילי אבישי
18/2/2003  22:41 אך, אך איך פספסתי!!!!! (ל"ת) - אסתית
18/2/2003  22:42 אוף איזו קנאה! ואני התבאסתי אחרי חצי שעה (!!) פקק עד אלוף שדה (3 ק"מ) ועשיתי 'אחורה פנה'. שומרת לי את הזכות... (ל"ת) - לילוש
18/2/2003  22:50 גילי אבישי - איריס אשוח
18/2/2003  22:52 לשבית, רוית, שלומית, ונטלי, תודה רבה על הביקור, גם לי היה לעונג, לאסתית, כמה חבל, שלחתי לך עכשיו מייל, לילוש, מה? 3 ק"מ? (ל"ת) - אנט
18/2/2003  22:59 3 ק"מ מהביתשלי עד אלוף שדה. איכסה פיכסה. אך, ימי הטוסטוס... (ל"ת) - לילוש
18/2/2003  23:02 גם אנחנו לא באנו... - לירון
18/2/2003  23:03 המשך - אנט
18/2/2003  23:07 לירון, טוב ששאלת, אמא של סיון הפתיעה ב - אנט
18/2/2003  23:12 הי אנט, מה קורה עם זהר? איך היא מרגישה? - אסנת ש.
18/2/2003  23:19 זהר, באמת, מה קורה? - אנט
18/2/2003  23:27 אוף, חבל, ידעתי שאני מפסידה.. - צורית
19/2/2003  07:11 שבית, שבית ,מחפשת אותך כדי להודות על המייל!תודה!!! ולגבי מפגשים :בעוד חודש אנחנו עוברים לאיזור קרית גת אשמח על יוזמת/נכונות למפגשים באיזור זה (ל"ת) - דשא
19/2/2003  08:57 המפגש אצל אנט היה אינטימי וכייפי - שבית
19/2/2003  09:41 גם אנחנו (נופר, סער ואני) ממש נהנינו. - נטלי
19/2/2003  10:23 ידעתי שבסוף אצטער שלא הצלחתי להגיע. מתנצלת שלא התקשרתי להודיע. (ל"ת) - רויטל
19/2/2003  16:17 אח אח יקירות שמחה שנהניתן... מקורותיי בשבוע האחרון - - זהר
19/2/2003  16:21 אה... הוא לימד טוב אבל זה כזה פיצי שלא ראיתי איזה ניקוד נהיה עד שלא קראתי את ההודעה השלוחה, בפונט של הפורום... חטף סגול ?! נו ב'מת. (ל"ת) - זהר
19/2/2003  18:14 זהר יקרה - הגודל לא קובע... גודל הפונט בדפדפן נקבע על ידי המשתמש (-: (ל"ת) - אבינדב
19/2/2003  18:28 איריס אשוח - גילי אבישי
19/2/2003  18:43 אבינדב ( אבאטר, נכון?) בטח שהגודל קובע...וזהר.. - שרי
19/2/2003  19:18 לזהר המצ'פרת - ליאתיתי
19/2/2003  19:39 ליאתיתי, אם אני לא טועה בימי ההולדת של משפחת כרמי (יענו זהר) (ספטמבר עבר...), יום נישואים , גם עבר....נשאר רק יום מפנק לבעל תומך ואוהב כמו ניצן - לירון
19/2/2003  21:34 ליאתיתי, מה זה PS2 למען השם? כשאת כותבת את זה אני לא יודעת מה לחשוב... וזהר, שלחתי את ג. שבעצמו אינו חובב מסאז'ים לחשוב לך (ל"ת) - אנט
19/2/2003  22:25 אני ממש מרגישה מנוצלת מינית... אחלה. - ליאתיתי
19/2/2003  22:30 ולירון - אני עיפה כ"כ. ממש שמחה שזה מאחוריכם... - ליאתיתי
19/2/2003  23:14 לנטלי - רוית
19/2/2003  23:17 לזהר, לא מקורי אבל שווה... - רוית
19/2/2003  23:28 לילה בלי יואבי?.....???? אבל לא כל דבר כיפי צריך לעלות הרבה כסף - לירון
20/2/2003  00:05 לילה בלי יואבי לא בא בחשבון, ומי כמו לירון יודעת - זהר
20/2/2003  07:56 2 אופָציות שנחוו ונעים להיזכר - אבינדב
20/2/2003  08:49 אבאב מתוקקק, כמה עולה המצפה הימים הזה ? נשמע מתאים משו אש. - זהר
20/2/2003  09:00 אבינדב היקר...וגם זהר המפניקה - שרי
20/2/2003  09:09 שרי יקירה - כמה יקר ? (להזכירך קיבלתי העלאה ועוד לא חגגנו). את מסלול ההפתעות - זהר
20/2/2003  09:54 ליאתיתי, מתנצלת על בורותי, אנחנו עוד משחקים שבצנא (ל"ת) - אנט
20/2/2003  09:56 וזהר, סליחה עוד אין תשובה, איבדתי אתמול את הכרתי בין השמיכות לפני ששמעתי את דעתו (ל"ת) - אנט
20/2/2003  20:00 זהר יקירתי. אז מה אם קרוב? לא חייבים להפגש... ולגבי המחיר... - שרי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש