|
20/2/2003 12:16
|
רוית
|
מאת:
|
|
OK, אז יום פינוק בבית מלון, כדי שיואבי לא יקופח..
|
כותרת:
|
גם זו אפשרות. ארוחת בוקר טעימה, שנת צהריים עריבה, ושכשוך במי הבריכה. מצטערת, אבל לא ידעתי שלילה לא בא בחשבון. אצלינו דווקא בסבבה.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|
18/2/2003 22:52
|
לשבית, רוית, שלומית, ונטלי, תודה רבה על הביקור, גם לי היה לעונג, לאסתית, כמה חבל, שלחתי לך עכשיו מייל, לילוש, מה? 3 ק"מ? (ל"ת) -
אנט
|
 |
|