פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
19/2/2003 14:59 לירון מאת:
יסמין הקירה- תמיד אני לומדת ממך עוד ועוד. תודה (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
18/2/2003  23:23 לפי מה שאני יודעת רצוי לא לעשות טיפולים (כמו דיקור, עיסוי, רפלקסולוגיה וכו') בשליש הראשון בכלל. (ל"ת) - לירון
18/2/2003  23:24 OT - ללירון ... - mommy
19/2/2003  10:33 דיקור בתקופת ההריון - יסמין
19/2/2003  17:33 כל האמור לגבי דיקור לפי יסמין נכון גם לגבי רפלקסולוגיה,ואני למען הסדר הטוב רפלקסולוגית מומחית בנשים הרות ובלידה (ל"ת) - גילי אבישי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש