פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
19/2/2003 14:59
לירון
מאת:
יסמין הקירה- תמיד אני לומדת ממך עוד ועוד. תודה (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
18/2/2003 23:23
לפי מה שאני יודעת רצוי לא לעשות טיפולים (כמו דיקור, עיסוי, רפלקסולוגיה וכו') בשליש הראשון בכלל. (ל"ת)
-
לירון
18/2/2003 23:24
OT - ללירון ...
-
mommy
19/2/2003 10:33
דיקור בתקופת ההריון
-
יסמין
19/2/2003 17:33
כל האמור לגבי דיקור לפי יסמין נכון גם לגבי רפלקסולוגיה,ואני למען הסדר הטוב רפלקסולוגית מומחית בנשים הרות ובלידה (ל"ת)
-
גילי אבישי
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש