פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
19/2/2003 09:12 ארזית מאת:
הממ...מצלצל מוכר משהו כותרת:
התיאורים שלך מחזירים אותי לתקופת הגמילה של ארז לפני כמעט חודש.
אולי תמצאי עניין בדיונים הבאים, של ושל פולינה, בנושא הגמילה, ויחסי אבא-אמא בצל ההנקה הממושכת... איפשהו כתבתי גם את הלקחים המרים שלמדתי מהגמילה, ושהופקו בדם, יזע ודמעות..אולי זה יוכל לעזור?
שיהיה בהצלחה ובקלות.

http://www.leida.co.il/message.asp?qt=12724

http://www.leida.co.il/message.asp?qt=12774

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
19/2/2003  08:13 נראה לי שהקושי בהורות לא בהנקה - Tלה
19/2/2003  08:14 אופס (ל"ת) - Tלה=אלה
19/2/2003  08:58 האם באמת ההנקה אשמה? קצת ארוך, סליחה - רוית
19/2/2003  09:33 לי נראה, שמשליכים את כלל הבעיות - תיתי
19/2/2003  15:59 גמילה מהנקה - קשר אם תינוק - רוקסאן
19/2/2003  20:15 ההנקה אולי לא אשמה בהכל, אבל - רותמית
19/2/2003  23:35 וזה כנראה בדיוק המקום לעדכון מהחמ"ל של הגמ"ל... - פולינה
19/2/2003  23:49 פולינה ויובל היפות והאמיצות כל הכבוד !!!! נשיקות מאיתנו. (ל"ת) - זהר
20/2/2003  00:13 הסיפור שלא מסופר - אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית
20/2/2003  08:45 האח הידד לפולינה ויובל.... אני מאוד מאוד שמחה לשמוע..!!! (ל"ת) - שרי
20/2/2003  09:53 פולינה, איזה יופי! נשיקות למקסימונת. - איריס גוב
20/2/2003  09:54 פולינה יקירה, זה נ-פ-ל-א - תמי
20/2/2003  10:05 באמת הסיפור שלא מסופר - איריס גוב
20/2/2003  10:53 נפלאות הגמילה - ענת ב
20/2/2003  12:52 פולינה- איזה י ו פ י !!! - לירון
21/2/2003  13:46 תודה יקירותי! ולירוני - יש תזוזה מסוימת גם בחזית (הסרוב?...) הזו (-; (ל"ת) - פולינה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש