התיאורים שלך מחזירים אותי לתקופת הגמילה של ארז לפני כמעט חודש. אולי תמצאי עניין בדיונים הבאים, של ושל פולינה, בנושא הגמילה, ויחסי אבא-אמא בצל ההנקה הממושכת... איפשהו כתבתי גם את הלקחים המרים שלמדתי מהגמילה, ושהופקו בדם, יזע ודמעות..אולי זה יוכל לעזור? שיהיה בהצלחה ובקלות.
http://www.leida.co.il/message.asp?qt=12724
http://www.leida.co.il/message.asp?qt=12774
|
תוכן התגובה:
|