פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
19/2/2003 15:59 רוקסאן מאת:
גמילה מהנקה - קשר אם תינוק כותרת:
קודם כל, כל הכבוד שהגעתם לשלב בו הוא יונק רק סביב שינה.
תהליך הגמילה הוא תהליך מורכב ולא מספיק לעשות אותו באופן טכני לכן עצות טכניות לא תמיד עוזרות. מאוד חשובה ההדרגתיות בגמילה אך גם מאוד חשוב לבדוק אלו רגשות קיימים בינך לבנך מסביב לנושא ההנקה והאם את באמת שלמה עם הרצון לגמול אותו סופית מהציצי.עזרה ותמיכה רגשית מאנשי מקצוע יוכלו לעזור לך בהתמודדות עם תקופת הגמילה. אני מטפלת בפסיכודרמה ועובדת עם אמהות ותינוקות את יכולה ליצור איתי קשר ואשמח לעזור לך.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
19/2/2003  08:13 נראה לי שהקושי בהורות לא בהנקה - Tלה
19/2/2003  08:14 אופס (ל"ת) - Tלה=אלה
19/2/2003  08:58 האם באמת ההנקה אשמה? קצת ארוך, סליחה - רוית
19/2/2003  09:12 הממ...מצלצל מוכר משהו - ארזית
19/2/2003  09:33 לי נראה, שמשליכים את כלל הבעיות - תיתי
19/2/2003  20:15 ההנקה אולי לא אשמה בהכל, אבל - רותמית
19/2/2003  23:35 וזה כנראה בדיוק המקום לעדכון מהחמ"ל של הגמ"ל... - פולינה
19/2/2003  23:49 פולינה ויובל היפות והאמיצות כל הכבוד !!!! נשיקות מאיתנו. (ל"ת) - זהר
20/2/2003  00:13 הסיפור שלא מסופר - אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית
20/2/2003  08:45 האח הידד לפולינה ויובל.... אני מאוד מאוד שמחה לשמוע..!!! (ל"ת) - שרי
20/2/2003  09:53 פולינה, איזה יופי! נשיקות למקסימונת. - איריס גוב
20/2/2003  09:54 פולינה יקירה, זה נ-פ-ל-א - תמי
20/2/2003  10:05 באמת הסיפור שלא מסופר - איריס גוב
20/2/2003  10:53 נפלאות הגמילה - ענת ב
20/2/2003  12:52 פולינה- איזה י ו פ י !!! - לירון
21/2/2003  13:46 תודה יקירותי! ולירוני - יש תזוזה מסוימת גם בחזית (הסרוב?...) הזו (-; (ל"ת) - פולינה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש