|
19/2/2003 15:59
|
רוקסאן
|
מאת:
|
|
גמילה מהנקה - קשר אם תינוק
|
כותרת:
|
קודם כל, כל הכבוד שהגעתם לשלב בו הוא יונק רק סביב שינה. תהליך הגמילה הוא תהליך מורכב ולא מספיק לעשות אותו באופן טכני לכן עצות טכניות לא תמיד עוזרות. מאוד חשובה ההדרגתיות בגמילה אך גם מאוד חשוב לבדוק אלו רגשות קיימים בינך לבנך מסביב לנושא ההנקה והאם את באמת שלמה עם הרצון לגמול אותו סופית מהציצי.עזרה ותמיכה רגשית מאנשי מקצוע יוכלו לעזור לך בהתמודדות עם תקופת הגמילה. אני מטפלת בפסיכודרמה ועובדת עם אמהות ותינוקות את יכולה ליצור איתי קשר ואשמח לעזור לך.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|