פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
19/2/2003 09:54
דיאנה
מאת:
שימי לב במיוחד ללינק השלישי
כותרת:
ובו תקציר מאת ענת ב. של העצות של ד"ר סירס על נשיכות, והסבר של אלן שיין למה אסור לצעוק על התינוק כשהוא נושך.
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
19/2/2003 09:51
איריס יקרה, מצרפת לך מספר לינקים לדיונים קודמים על נשיכות
-
דיאנה
19/2/2003 10:12
אין לי שום נסיון בנושא ולא יכולה לתרום לך , אבל העלת חיוך רחחחחב על שפתיי, ממש נהנתי לקרוא את המייל שלך. (ל"ת)
-
מורגין
19/2/2003 11:23
למה בעצם היא נושכת?
-
עדה
19/2/2003 13:10
טוב, אז ככה
-
איריס גוב
19/2/2003 13:47
איריס,
-
ענת ב
19/2/2003 14:30
גם אני לא נותנת לינוק לנושכים
-
תיתי
19/2/2003 14:38
תיתי, נפלתי מהכיסא. איריס'קה,
-
תמי
19/2/2003 14:58
מכיוון ש ע ד י ן אין לנו אף שן....
-
לירון
19/2/2003 15:37
אויש איריס, הלחצת אותי.
-
מאיה של אופק ומעוף
19/2/2003 15:45
הנשיכות חוזרות בכל בקיעת שיניים מחדש
-
צורית
19/2/2003 15:49
לא מניקה...אבל אפרופו שיניים- לשתף אתכן בשימחתי
-
טלי א.
19/2/2003 16:15
מבזק עידכונים
-
איריס גוב
19/2/2003 16:16
הי טלי - היפ היפ הוריי, שפנפן חדש נולד. מזל טוב. (ל"ת)
-
איריס גוב
19/2/2003 16:42
איריס תודה...:))) (ל"ת)
-
טלי א.
19/2/2003 18:02
לאיריס - גם אצלנו לקח המון זמן עד שהפסיקה לנשוך
-
עירית
19/2/2003 18:36
תיתי -אווצ' - עצם המחשבה גורמת לי לחלחלה... טלי א. מזל טוב. ואיריס - מה אגיד ומה אומר..בהצלחה.. (ל"ת)
-
שרי
19/2/2003 19:35
איריס- אם תהיה מלחמה, אנחנו נבוא לחדר האטום שלכם...בשביל הרמדיה... (ל"ת)
-
לירון
19/2/2003 21:33
איריס - מקווה שככל אופנה, גם זו תחלוף
-
רותי קרני הורוביץ
20/2/2003 01:03
לא עיצה, אבל בכל זאת סיפור על מה לא כדאי לעשות כשנושכים אותך
-
ענבר
20/2/2003 09:37
כן, כן, אורח רוח וסבלנות
-
איריס גוב
20/2/2003 09:45
אה, ושכחתי את החשוב ביותר - המלצה למניקות הסובלות מהיצרות בכלי הדם בפיטמה
-
איריס גוב
20/2/2003 11:41
הי איריס!! אני שמחה שסוף סוף קנית את הגיפיה, ועוד יותר שמחה לשמוע שעזר לך!!!! (ל"ת)
-
נירה
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש