פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
19/2/2003 09:54 דיאנה מאת:
שימי לב במיוחד ללינק השלישי כותרת:
ובו תקציר מאת ענת ב. של העצות של ד"ר סירס על נשיכות, והסבר של אלן שיין למה אסור לצעוק על התינוק כשהוא נושך.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
19/2/2003  09:51 איריס יקרה, מצרפת לך מספר לינקים לדיונים קודמים על נשיכות - דיאנה
19/2/2003  10:12 אין לי שום נסיון בנושא ולא יכולה לתרום לך , אבל העלת חיוך רחחחחב על שפתיי, ממש נהנתי לקרוא את המייל שלך. (ל"ת) - מורגין
19/2/2003  11:23 למה בעצם היא נושכת? - עדה
19/2/2003  13:10 טוב, אז ככה - איריס גוב
19/2/2003  13:47 איריס, - ענת ב
19/2/2003  14:30 גם אני לא נותנת לינוק לנושכים - תיתי
19/2/2003  14:38 תיתי, נפלתי מהכיסא. איריס'קה, - תמי
19/2/2003  14:58 מכיוון ש ע ד י ן אין לנו אף שן.... - לירון
19/2/2003  15:37 אויש איריס, הלחצת אותי. - מאיה של אופק ומעוף
19/2/2003  15:45 הנשיכות חוזרות בכל בקיעת שיניים מחדש - צורית
19/2/2003  15:49 לא מניקה...אבל אפרופו שיניים- לשתף אתכן בשימחתי - טלי א.
19/2/2003  16:15 מבזק עידכונים - איריס גוב
19/2/2003  16:16 הי טלי - היפ היפ הוריי, שפנפן חדש נולד. מזל טוב. (ל"ת) - איריס גוב
19/2/2003  16:42 איריס תודה...:))) (ל"ת) - טלי א.
19/2/2003  18:02 לאיריס - גם אצלנו לקח המון זמן עד שהפסיקה לנשוך - עירית
19/2/2003  18:36 תיתי -אווצ' - עצם המחשבה גורמת לי לחלחלה... טלי א. מזל טוב. ואיריס - מה אגיד ומה אומר..בהצלחה.. (ל"ת) - שרי
19/2/2003  19:35 איריס- אם תהיה מלחמה, אנחנו נבוא לחדר האטום שלכם...בשביל הרמדיה... (ל"ת) - לירון
19/2/2003  21:33 איריס - מקווה שככל אופנה, גם זו תחלוף - רותי קרני הורוביץ
20/2/2003  01:03 לא עיצה, אבל בכל זאת סיפור על מה לא כדאי לעשות כשנושכים אותך - ענבר
20/2/2003  09:37 כן, כן, אורח רוח וסבלנות - איריס גוב
20/2/2003  09:45 אה, ושכחתי את החשוב ביותר - המלצה למניקות הסובלות מהיצרות בכלי הדם בפיטמה - איריס גוב
20/2/2003  11:41 הי איריס!! אני שמחה שסוף סוף קנית את הגיפיה, ועוד יותר שמחה לשמוע שעזר לך!!!! (ל"ת) - נירה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש