|
19/2/2003 14:58
|
לירון
|
מאת:
|
|
מכיוון ש ע ד י ן אין לנו אף שן....
|
כותרת:
|
אני לא יודעת לענות לך (אוי...הנה דבר חיובי אחד, למה אנחנו סובלות 4 חודשים מהשינים בלי שיניים....)
בלי קשר (בגלל שכבר קנית רמדיה) איך הולך ניסיונות הדייסה?
מקווה שאחרי סדרת חינוך של לא לנשוך (וגם לא לקלל) תעבור, תמשיכו את ההנקה בשלום...
לירון
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|