|
19/2/2003 15:37
|
מאיה של אופק ומעוף
|
מאת:
|
|
אויש איריס, הלחצת אותי.
|
כותרת:
|
למעוף עוד לא בקעה אף שן (חצי שנה), אבל הן בהחלט בדרך ואני כוססת ציפרניים מרוב פחד. אחרי התלאות הרבות שעברתי עם פצעים מפה ועד להודעה חדשה, ממש לא מתאים לי הקטע של נשיכות. בכל מקרה, מקווה שיעבור זעם אצליכן!
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|