|
19/2/2003 18:02
|
עירית
|
מאת:
|
|
לאיריס - גם אצלנו לקח המון זמן עד שהפסיקה לנשוך
|
כותרת:
|
אין לי הצעות חדשות אבל אולי ינחם אותך לשמוע שאחרי תקופה ארוכה (נדמה לי שלא חודשיים שלמים כמו אצלכם אבל בטוח יותר מחודש) של נשיכות מצדה ונזיפות קשוחות מצדי הנשיכות נפסקו. מקווה שגם אצלכם יסתיים כך.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|