פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
20/2/2003 01:03 ענבר מאת:
לא עיצה, אבל בכל זאת סיפור על מה לא כדאי לעשות כשנושכים אותך כותרת:
לצערי, היכרתי אמא אחת שסיפרה לי באדישות מה שכשיום קודם לכן ביתה (שהייתה אז בת חצי שנה בערך) נשכה אותה, היא הייתה כל כך המומה וכאובה שהיא העיפה לה סטירה. ככה, יצא לה, כי נורא כאב, וזו הייתה תגובה טבעית.

הציטוט מדויק, הצער על הגוזלית הקטנטונת היה רב בביתנו הקט, ורק פואנטה לסיום - למרבה הפלא, התינוקת לא רצתה לינוק מאז. מעניין למה. והאמא הייתה מבואסת מזה.

אגב, התגובה הטבעית שלי היא לצעוק "אאו!", כי זה באמת כואב.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
19/2/2003  09:51 איריס יקרה, מצרפת לך מספר לינקים לדיונים קודמים על נשיכות - דיאנה
19/2/2003  09:54 שימי לב במיוחד ללינק השלישי - דיאנה
19/2/2003  10:12 אין לי שום נסיון בנושא ולא יכולה לתרום לך , אבל העלת חיוך רחחחחב על שפתיי, ממש נהנתי לקרוא את המייל שלך. (ל"ת) - מורגין
19/2/2003  11:23 למה בעצם היא נושכת? - עדה
19/2/2003  13:10 טוב, אז ככה - איריס גוב
19/2/2003  13:47 איריס, - ענת ב
19/2/2003  14:30 גם אני לא נותנת לינוק לנושכים - תיתי
19/2/2003  14:38 תיתי, נפלתי מהכיסא. איריס'קה, - תמי
19/2/2003  14:58 מכיוון ש ע ד י ן אין לנו אף שן.... - לירון
19/2/2003  15:37 אויש איריס, הלחצת אותי. - מאיה של אופק ומעוף
19/2/2003  15:45 הנשיכות חוזרות בכל בקיעת שיניים מחדש - צורית
19/2/2003  15:49 לא מניקה...אבל אפרופו שיניים- לשתף אתכן בשימחתי - טלי א.
19/2/2003  16:15 מבזק עידכונים - איריס גוב
19/2/2003  16:16 הי טלי - היפ היפ הוריי, שפנפן חדש נולד. מזל טוב. (ל"ת) - איריס גוב
19/2/2003  16:42 איריס תודה...:))) (ל"ת) - טלי א.
19/2/2003  18:02 לאיריס - גם אצלנו לקח המון זמן עד שהפסיקה לנשוך - עירית
19/2/2003  18:36 תיתי -אווצ' - עצם המחשבה גורמת לי לחלחלה... טלי א. מזל טוב. ואיריס - מה אגיד ומה אומר..בהצלחה.. (ל"ת) - שרי
19/2/2003  19:35 איריס- אם תהיה מלחמה, אנחנו נבוא לחדר האטום שלכם...בשביל הרמדיה... (ל"ת) - לירון
19/2/2003  21:33 איריס - מקווה שככל אופנה, גם זו תחלוף - רותי קרני הורוביץ
20/2/2003  09:37 כן, כן, אורח רוח וסבלנות - איריס גוב
20/2/2003  09:45 אה, ושכחתי את החשוב ביותר - המלצה למניקות הסובלות מהיצרות בכלי הדם בפיטמה - איריס גוב
20/2/2003  11:41 הי איריס!! אני שמחה שסוף סוף קנית את הגיפיה, ועוד יותר שמחה לשמוע שעזר לך!!!! (ל"ת) - נירה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש