לצערי, היכרתי אמא אחת שסיפרה לי באדישות מה שכשיום קודם לכן ביתה (שהייתה אז בת חצי שנה בערך) נשכה אותה, היא הייתה כל כך המומה וכאובה שהיא העיפה לה סטירה. ככה, יצא לה, כי נורא כאב, וזו הייתה תגובה טבעית.
הציטוט מדויק, הצער על הגוזלית הקטנטונת היה רב בביתנו הקט, ורק פואנטה לסיום - למרבה הפלא, התינוקת לא רצתה לינוק מאז. מעניין למה. והאמא הייתה מבואסת מזה.
אגב, התגובה הטבעית שלי היא לצעוק "אאו!", כי זה באמת כואב.
|
תוכן התגובה:
|