|
20/2/2003 09:37
|
איריס גוב
|
מאת:
|
|
כן, כן, אורח רוח וסבלנות
|
כותרת:
|
גם אני מקווה שתקופה זו, כטבעה של תקופה, תחלוף ובמהרה, והשקט והשלווה ישובו לפקוד את דדי הכואבים.
ענבר, תודה על הסיפור, ותודה לאל שלא בא לי באופן טבעי להעיף סטירה לתינוקת שלי.
איריס
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|