אהלן, מתי העברתם למיטת תינוק לכל המאוחר? בתי בת 7 חודשים וחצי, ישנה בעריסת פלסטיק (הלבנות). מספקת לצורכי שינה כרגע (בתי קטנה במשקלה - 5.5 קילו).
אבל לגבי האמבטיה - יש לי מעין מושב לבן מפלסטיק שנצמד לקרקעית האמבטיה שלה. עכשיו כבר אין לה מספיק מקום לשכשך רגליים ולהשפריץ עם הרגליים לכל עבר. מה עושים? אני רוצה משהו שבו היא תוכל לשכב לבד ולשחק, ולא להגביל אותה על ידי כך שאני מחזיקה אותה. אז מה עושים? על מה אני אושיב אותה? יש עוד סוגי מושבים (אבל לא לישיבה) המתאימים לאמבטיה מפלסטיק?
|
תוכן התגובה:
|