פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
19/2/2003 11:26 שירן מאת:
עוד שאלה: מתי מיטת תינוק והאמבטיה קטנה מדי כנראה... כותרת:
אהלן,
מתי העברתם למיטת תינוק לכל המאוחר?
בתי בת 7 חודשים וחצי, ישנה בעריסת פלסטיק (הלבנות). מספקת לצורכי שינה כרגע (בתי קטנה במשקלה - 5.5 קילו).

אבל לגבי האמבטיה - יש לי מעין מושב לבן מפלסטיק שנצמד לקרקעית האמבטיה שלה. עכשיו כבר אין לה מספיק מקום לשכשך רגליים ולהשפריץ עם הרגליים לכל עבר. מה עושים? אני רוצה משהו שבו היא תוכל לשכב לבד ולשחק, ולא להגביל אותה על ידי כך שאני מחזיקה אותה. אז מה עושים?
על מה אני אושיב אותה? יש עוד סוגי מושבים (אבל לא לישיבה) המתאימים לאמבטיה מפלסטיק?

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
19/2/2003  11:17 שני - החוק הראשון בשינה משותפת... - שרי
19/2/2003  14:53 שירן, אני מושיבה אותה על הדפני באמבטיה הרגילה שלנו (ל"ת) - לירון
20/2/2003  12:14 מה זה דפני? ואני מבינה שאת שוברת את הגב כדי לרחוץ אותה? (ל"ת) - שירן
20/2/2003  22:00 שירן - לירון


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש