פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
20/2/2003 22:00 לירון מאת:
שירן כותרת:
"דפני" זה המושב הזה שתינוקות יושבים עליו. יש אמבטיות שהוא בילט אין, ויש כזה שאפשר לקנות בנפרד. (בערך 50 ש"ח)
אני יושבת על הברכיים, או בתוך האמבטיה (אם אייל נמצא- גם חוסך במים וגם כיפי כיף).
לא נורא שובר את הגב, כי אני יושבת. רק משפריצה עליה מים.... (ומתקופפת רק כשאני מוציאה אותה מהאמבטיה)

ברגע שלא צריך להחזיק אותם, אלה הם נשענים על ה"דפני" אין בעיה....

ביי
לירון

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
19/2/2003  11:17 שני - החוק הראשון בשינה משותפת... - שרי
19/2/2003  11:26 עוד שאלה: מתי מיטת תינוק והאמבטיה קטנה מדי כנראה... - שירן
19/2/2003  14:53 שירן, אני מושיבה אותה על הדפני באמבטיה הרגילה שלנו (ל"ת) - לירון
20/2/2003  12:14 מה זה דפני? ואני מבינה שאת שוברת את הגב כדי לרחוץ אותה? (ל"ת) - שירן


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש