"דפני" זה המושב הזה שתינוקות יושבים עליו. יש אמבטיות שהוא בילט אין, ויש כזה שאפשר לקנות בנפרד. (בערך 50 ש"ח) אני יושבת על הברכיים, או בתוך האמבטיה (אם אייל נמצא- גם חוסך במים וגם כיפי כיף). לא נורא שובר את הגב, כי אני יושבת. רק משפריצה עליה מים.... (ומתקופפת רק כשאני מוציאה אותה מהאמבטיה)
ברגע שלא צריך להחזיק אותם, אלה הם נשענים על ה"דפני" אין בעיה....
ביי לירון
|
תוכן התגובה:
|