אולי הם קולטים, שאם הם יחזיקו לבד, יש סיכוי שישאירו אותם גם לבד... מכיוון שההאכלה האידאלית היא ללא ספק הנקה, אני חושבת, שגם בהאכלה מבקבוק כדאי לאמץ כמה שיותר שיטות מההנקה. כמו שבהנקה, גם בגיל שנתיים, הילד ינק תוך מגע עם אמא, אז גם בקבוק, כדאי מאד להאכיל תוך כדי מגע, גם ילדים שכבר מסוגלים להחזיק בקבוק לבד. ואם את כבר יושבת והוא עלייך, מה אכפת לך להחזיק גם את הבקבוק? - בגיל הזה, זה כבר קל, ואני בקלות האכלתי בו זמנית שניים, ועוד נשארה לי יד פנויה ללטף אותם תוך כדי (דווקא בגיל צעיר יותר, כשהייתי לבד ושניהם רצו לאכול באותו זמן, נאלצתי לפעמים למצוא פתרונות גרועים של השענה על כרית, ואפילו קנינו מחזיקי בקבוק מיוחדים לשם כך. אבל זה מאילוצי התאומים, וממש לא מומלץ).
אם הדאגה שלך היא מהיכולת הטכנית, תסתכלי על דברים אחרים, כמו צעצועים - האם היא מצליחה לתפוס חפצים בסדר גודל של הבקבוק. סביר שתגלי שההתנגדות היא עקרונית לבקבוק ולא קשורה ליכולת.
|
תוכן התגובה:
|