פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
19/2/2003 13:19 ליאתיתי מאת:
שרי'לה, בכלל לא דואגת (: בול שלחתי לך מייל... כותרת:
מקום ממש רומנטי, שלקחתי אליו כל דייט שרציתי שיצא ממנו משהו הוא הקאמל על חוף דדו בחיפה. האמת שאני אפילו לא יודעת אם הוא עוד קיים, אבל אם יש חורף רציני בחוץ - זה מושלם. רואים את הים סוער קרוב קרוב (ממש על החוף), ומדברים אהבה....
זה פאב ממש, אז אם יש לכם בעיה עם מוסיקה לא שקטה במיוחד סיגריות - תוותרו.
בכל מקרה אני אחשוב על עוד.
ביי כינתיים.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
19/2/2003  11:03 כנראה עד שהוא יסכים להחזיק לבד.. זה משמעותי? אני הייתי מתה שהילה תתן לי להחזיק לה .. (ל"ת) - שרי
19/2/2003  11:13 בתי בת 7 חודשים וחצי, ובאותו מצב. חשבתי שהיא לא מסוגלת להחזיק את הבקבוק - שירן
19/2/2003  11:23 ילדים חכמים... - כרמית_מ
19/2/2003  11:29 מסכימה עם כרמית. פעם היא החזיקה לבד וכשיצאתי מהחדר היא הפסיקה לאכול. שבתי והחזקתי את הבקוק והיא הייתה מרוצה. (ל"ת) - שירן
19/2/2003  12:09 הילד שלי בן שנה ושלושה חודשים, מפותח בטירוף (הולך כבר 5 חודשים) ולא מוכן להחזיק לבד... (ל"ת) - אני
19/2/2003  12:31 גם לולי, בת 10 חודשים, לא מוכנה. זה נראה לי ממש לא נורא... (ל"ת) - חני
19/2/2003  12:48 והפשושונת שלי התחילה להחזיק בקבוק רק בגיל שנה - לולי
19/2/2003  12:56 OT לחלוטין - מחפשת מקום כיפי לארוחת בוקר ביום שבת - בחיפה... - שרי
19/2/2003  13:02 שרי יקרה, שיהיה בכף! לא מכירה את חיפה.. (ל"ת) - אסנת ש.
19/2/2003  13:59 ןהשמנמו המפונק כבר בן שנה ורבעה וחצי חודשים ועדיין לא מוכן להחזיק לבד... (אבל עכשיו אתנחם בזה שזה בגלל שהוא חכם...) (ל"ת) - כלבובה
19/2/2003  15:29 מזל שיש פורום כזה תווווודה לכולן (ל"ת) - סיגל
19/2/2003  18:33 ליאתיתי מתקותי - הקאמל חי ובועט אבל לא ממש לארוחת בוקר...(הבנת הנקרא..) (ל"ת) - שרי
19/2/2003  19:20 טוב שרי, כבר הבנת שיש לי בעיות קליטה קלות - ליאתיתי
19/2/2003  20:55 היינו בלוחמי מזמן.. עכשיו לנעם בכלל בא הרעיוןן שאם יהיה הלילה שלג אולי לנסוע לנווה אטיב למלון...נראה.. (ל"ת) - שרי
19/2/2003  21:20 שרי - מה לגבי בתי הקפה במושבה הגרמנית? (ל"ת) - מלי
19/2/2003  22:35 אמן! אמן סלע שלג כאן ועכשיו! ושטל ישאר מחר בבית כי הכביש יהיה חסום... (ל"ת) - ליאתיתי
19/2/2003  23:27 ליאתיתי - טל? עוד מעט תגידי ששם המשפחה שלך ברון...? (ל"ת) - לילוש
20/2/2003  08:36 כן לילוש גם אני חשבתי על זה בדיוק אתמול. הורס, לא ? (ל"ת) - זהר
20/2/2003  08:42 מלי - בתי קפה במושבה - מכירה משהו מסוים ????מומלץ לבוקר/בראנץ'? (ל"ת) - שרי
20/2/2003  08:46 ואני זוכרת את המשבר שעברתי - עירית ל
20/2/2003  11:47 ללילוש הברונית, שם המשפחה שלי הוא הרבה הרבה יותר ארוך - ליאתיתי
20/2/2003  17:07 שרי, אני ממליצה על גרג - ג'וי
20/2/2003  19:53 ג'וי - תודה. (ל"ת) - שרי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש