מקום ממש רומנטי, שלקחתי אליו כל דייט שרציתי שיצא ממנו משהו הוא הקאמל על חוף דדו בחיפה. האמת שאני אפילו לא יודעת אם הוא עוד קיים, אבל אם יש חורף רציני בחוץ - זה מושלם. רואים את הים סוער קרוב קרוב (ממש על החוף), ומדברים אהבה.... זה פאב ממש, אז אם יש לכם בעיה עם מוסיקה לא שקטה במיוחד סיגריות - תוותרו. בכל מקרה אני אחשוב על עוד. ביי כינתיים.
|
תוכן התגובה:
|