פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
19/2/2003 21:20 מלי מאת:
שרי - מה לגבי בתי הקפה במושבה הגרמנית? (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
19/2/2003  11:03 כנראה עד שהוא יסכים להחזיק לבד.. זה משמעותי? אני הייתי מתה שהילה תתן לי להחזיק לה .. (ל"ת) - שרי
19/2/2003  11:13 בתי בת 7 חודשים וחצי, ובאותו מצב. חשבתי שהיא לא מסוגלת להחזיק את הבקבוק - שירן
19/2/2003  11:23 ילדים חכמים... - כרמית_מ
19/2/2003  11:29 מסכימה עם כרמית. פעם היא החזיקה לבד וכשיצאתי מהחדר היא הפסיקה לאכול. שבתי והחזקתי את הבקוק והיא הייתה מרוצה. (ל"ת) - שירן
19/2/2003  12:09 הילד שלי בן שנה ושלושה חודשים, מפותח בטירוף (הולך כבר 5 חודשים) ולא מוכן להחזיק לבד... (ל"ת) - אני
19/2/2003  12:31 גם לולי, בת 10 חודשים, לא מוכנה. זה נראה לי ממש לא נורא... (ל"ת) - חני
19/2/2003  12:48 והפשושונת שלי התחילה להחזיק בקבוק רק בגיל שנה - לולי
19/2/2003  12:56 OT לחלוטין - מחפשת מקום כיפי לארוחת בוקר ביום שבת - בחיפה... - שרי
19/2/2003  13:02 שרי יקרה, שיהיה בכף! לא מכירה את חיפה.. (ל"ת) - אסנת ש.
19/2/2003  13:19 שרי'לה, בכלל לא דואגת (: בול שלחתי לך מייל... - ליאתיתי
19/2/2003  13:59 ןהשמנמו המפונק כבר בן שנה ורבעה וחצי חודשים ועדיין לא מוכן להחזיק לבד... (אבל עכשיו אתנחם בזה שזה בגלל שהוא חכם...) (ל"ת) - כלבובה
19/2/2003  15:29 מזל שיש פורום כזה תווווודה לכולן (ל"ת) - סיגל
19/2/2003  18:33 ליאתיתי מתקותי - הקאמל חי ובועט אבל לא ממש לארוחת בוקר...(הבנת הנקרא..) (ל"ת) - שרי
19/2/2003  19:20 טוב שרי, כבר הבנת שיש לי בעיות קליטה קלות - ליאתיתי
19/2/2003  20:55 היינו בלוחמי מזמן.. עכשיו לנעם בכלל בא הרעיוןן שאם יהיה הלילה שלג אולי לנסוע לנווה אטיב למלון...נראה.. (ל"ת) - שרי
19/2/2003  22:35 אמן! אמן סלע שלג כאן ועכשיו! ושטל ישאר מחר בבית כי הכביש יהיה חסום... (ל"ת) - ליאתיתי
19/2/2003  23:27 ליאתיתי - טל? עוד מעט תגידי ששם המשפחה שלך ברון...? (ל"ת) - לילוש
20/2/2003  08:36 כן לילוש גם אני חשבתי על זה בדיוק אתמול. הורס, לא ? (ל"ת) - זהר
20/2/2003  08:42 מלי - בתי קפה במושבה - מכירה משהו מסוים ????מומלץ לבוקר/בראנץ'? (ל"ת) - שרי
20/2/2003  08:46 ואני זוכרת את המשבר שעברתי - עירית ל
20/2/2003  11:47 ללילוש הברונית, שם המשפחה שלי הוא הרבה הרבה יותר ארוך - ליאתיתי
20/2/2003  17:07 שרי, אני ממליצה על גרג - ג'וי
20/2/2003  19:53 ג'וי - תודה. (ל"ת) - שרי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש