פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
19/2/2003 21:20
מלי
מאת:
שרי - מה לגבי בתי הקפה במושבה הגרמנית? (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
19/2/2003 11:03
כנראה עד שהוא יסכים להחזיק לבד.. זה משמעותי? אני הייתי מתה שהילה תתן לי להחזיק לה .. (ל"ת)
-
שרי
19/2/2003 11:13
בתי בת 7 חודשים וחצי, ובאותו מצב. חשבתי שהיא לא מסוגלת להחזיק את הבקבוק
-
שירן
19/2/2003 11:23
ילדים חכמים...
-
כרמית_מ
19/2/2003 11:29
מסכימה עם כרמית. פעם היא החזיקה לבד וכשיצאתי מהחדר היא הפסיקה לאכול. שבתי והחזקתי את הבקוק והיא הייתה מרוצה. (ל"ת)
-
שירן
19/2/2003 12:09
הילד שלי בן שנה ושלושה חודשים, מפותח בטירוף (הולך כבר 5 חודשים) ולא מוכן להחזיק לבד... (ל"ת)
-
אני
19/2/2003 12:31
גם לולי, בת 10 חודשים, לא מוכנה. זה נראה לי ממש לא נורא... (ל"ת)
-
חני
19/2/2003 12:48
והפשושונת שלי התחילה להחזיק בקבוק רק בגיל שנה
-
לולי
19/2/2003 12:56
OT לחלוטין - מחפשת מקום כיפי לארוחת בוקר ביום שבת - בחיפה...
-
שרי
19/2/2003 13:02
שרי יקרה, שיהיה בכף! לא מכירה את חיפה.. (ל"ת)
-
אסנת ש.
19/2/2003 13:19
שרי'לה, בכלל לא דואגת (: בול שלחתי לך מייל...
-
ליאתיתי
19/2/2003 13:59
ןהשמנמו המפונק כבר בן שנה ורבעה וחצי חודשים ועדיין לא מוכן להחזיק לבד... (אבל עכשיו אתנחם בזה שזה בגלל שהוא חכם...) (ל"ת)
-
כלבובה
19/2/2003 15:29
מזל שיש פורום כזה תווווודה לכולן (ל"ת)
-
סיגל
19/2/2003 18:33
ליאתיתי מתקותי - הקאמל חי ובועט אבל לא ממש לארוחת בוקר...(הבנת הנקרא..) (ל"ת)
-
שרי
19/2/2003 19:20
טוב שרי, כבר הבנת שיש לי בעיות קליטה קלות
-
ליאתיתי
19/2/2003 20:55
היינו בלוחמי מזמן.. עכשיו לנעם בכלל בא הרעיוןן שאם יהיה הלילה שלג אולי לנסוע לנווה אטיב למלון...נראה.. (ל"ת)
-
שרי
19/2/2003 22:35
אמן! אמן סלע שלג כאן ועכשיו! ושטל ישאר מחר בבית כי הכביש יהיה חסום... (ל"ת)
-
ליאתיתי
19/2/2003 23:27
ליאתיתי - טל? עוד מעט תגידי ששם המשפחה שלך ברון...? (ל"ת)
-
לילוש
20/2/2003 08:36
כן לילוש גם אני חשבתי על זה בדיוק אתמול. הורס, לא ? (ל"ת)
-
זהר
20/2/2003 08:42
מלי - בתי קפה במושבה - מכירה משהו מסוים ????מומלץ לבוקר/בראנץ'? (ל"ת)
-
שרי
20/2/2003 08:46
ואני זוכרת את המשבר שעברתי
-
עירית ל
20/2/2003 11:47
ללילוש הברונית, שם המשפחה שלי הוא הרבה הרבה יותר ארוך
-
ליאתיתי
20/2/2003 17:07
שרי, אני ממליצה על גרג
-
ג'וי
20/2/2003 19:53
ג'וי - תודה. (ל"ת)
-
שרי
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש