פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
19/2/2003 13:51 דרורית אמיתי-דרור מאת:
ובכל זאת, בגלל המצוקה שעולה ממה שכתבת, כותרת:
ולמרות שאני מסכימה עם מה שנכתב לך על ידי קודמותי- אני הייתי מציעה שתפני לכמה שיחות ייעוץ. יתכן שבצורה די פשוטה ניתן לבדוק את הדברים ולמצוא מה קורה ומה ניתן לשנות- ובעיקר: חשוב להרגיע אותך, אחרי שמישהו יצפה בתינוקת ובאינטראקציה ביניכן/ם.
לדעתי משהו קצר טווח יכול מאד לעזור.
אם תרצי - כתבי אלי למייל האישי ואנסה להמליץ לך על יועץ טוב ומומחה בגיל הרך מאד באזור מגורייך.

דרורית אמיתי-דרור
מומחית לגיל הרך
יועצת להורים, גננות ואנשי חינוך
http://www.ganyeladim.co.il/drorit.asp



תוכן התגובה:


תגובות נוספות
19/2/2003  12:44 א יקרה.... - שרי
19/2/2003  12:52 הולכת על זה - ליאתיתי
19/2/2003  12:56 גם אנחנו עברנו תקופה דומה... - אורלי של ליאור
19/2/2003  12:57 איי - ליאתיתי - מתה עליך ועל ניסוחייך ( שיננת היום את המנטרה היומית כבר?) (ל"ת) - שרי
19/2/2003  13:02 מפנה אותך לדיון דומה - ותדעי שהכל הסתדר כבר :) - אמא דחויה
19/2/2003  13:14 אני נתלית באילנות גבוהים - מאמאצ'יקה
19/2/2003  13:41 עוד אחת עם תסביכים - ורד
19/2/2003  14:52 תודה לכולכן על ההבנה, ההזדהות וכל היתר (ל"ת) - א
19/2/2003  16:01 אח, אח, ליאתיתי, את פשוט תאווה למסך ולמקלדת !!! שלא תיגמרי לעולם. (ל"ת) - זהר
19/2/2003  19:07 זהר - ליאתיתי
19/2/2003  23:51 אמא יקרה - אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית
20/2/2003  00:06 רשעי כל העולם התאחדו! - ריש
20/2/2003  00:09 אוי ריש'קה, כבר בגיל הזה כזו נחת... הילד גאון. וליאתיתי תקפצי נא לדיון על המפגש אצל אנט, שעשה ספין אוף להפנקות בעליל... (ל"ת) - זהר
20/2/2003  08:19 אז אלו היו הצווחות ששמענו אתמול... אבל ריש יקרה - הילד שלך מפתח עצמאות והעדפות אישיות - תשמחי שהוא אוהב את השכנה זה מקל על החיים ...ואל תשכחי - אליך הוא ירוץ כשהוא ירצה חיבוק ונשיקה אחרי הנפילה... (ל"ת) - שרי
20/2/2003  14:32 אוי א', נגעת בעצב חשוף... - מלי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש