|
19/2/2003 13:51
|
דרורית אמיתי-דרור
|
מאת:
|
|
ובכל זאת, בגלל המצוקה שעולה ממה שכתבת,
|
כותרת:
|
ולמרות שאני מסכימה עם מה שנכתב לך על ידי קודמותי- אני הייתי מציעה שתפני לכמה שיחות ייעוץ. יתכן שבצורה די פשוטה ניתן לבדוק את הדברים ולמצוא מה קורה ומה ניתן לשנות- ובעיקר: חשוב להרגיע אותך, אחרי שמישהו יצפה בתינוקת ובאינטראקציה ביניכן/ם. לדעתי משהו קצר טווח יכול מאד לעזור. אם תרצי - כתבי אלי למייל האישי ואנסה להמליץ לך על יועץ טוב ומומחה בגיל הרך מאד באזור מגורייך.
דרורית אמיתי-דרור מומחית לגיל הרך יועצת להורים, גננות ואנשי חינוך http://www.ganyeladim.co.il/drorit.asp
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|