פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
20/2/2003 14:32 מלי מאת:
אוי א', נגעת בעצב חשוף... כותרת:
הנה זה קרה לי שוב. אני מסתובבת תקופה עם תחושות קשות בבטן, והנה אני פותחת את הפורום ומגלה שאני כנראה לא
ובמה דברים אמורים? הצ'יקיטה הפרטית שלי מקסימונת בת 10 חודשים (לדעתי הבלתי משוחדת בעליל) ואוהבת חברה. היא מחייכת לכל האנשים בעולם - מוכרות בחנויות, אנשים במעבר חציה, וכמובן - מאושרת לראות את המטפלות במשפחתון בכל בוקר. אלא מה - תמיד נראה לי שהיא שמחה הרבה יותר לראות אותן בבוקר מאשר אותי אחה"צ. תוסיפי את זה לרגשות האשמה על כך שאני עובדת יותר מידי, לחמות פולניה שטורחת לציין בפני כל פעם שבעלה ובנה הקטן הם האנשים החביבים ביותר על הילדונת - והרי לך מרשם בדוק לכאב לב.
ומה אני עושה בעניין? מנסה לתת לה הרבה תשומת לב וכיף בזמן המשותף שלנו, לזכור שבעצם יש לי הרבה מזל שמצאתי משפחתון שבו כל כך טוב לה, שיש לה משפחה מורחבת שאוהבת אותה ומשמחת אותה, שאולי אני קצת מגזימה וגם שבסופו של דבר ההורים שלה יהיו האנשים הכי משמעותיים בחייה הצעירים. אז נכון שהייתי מעדיפה שהיא תמיד תקפוץ משמחה כשהיא רואה אותי (זה קורה הרבה, אבל בעיקר כשאנחנו לבד) ושאהיה המועדפת עליה בכל זמן, אבל כנראה שפשוט אתן לזמן לעשות את שלו.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
19/2/2003  12:44 א יקרה.... - שרי
19/2/2003  12:52 הולכת על זה - ליאתיתי
19/2/2003  12:56 גם אנחנו עברנו תקופה דומה... - אורלי של ליאור
19/2/2003  12:57 איי - ליאתיתי - מתה עליך ועל ניסוחייך ( שיננת היום את המנטרה היומית כבר?) (ל"ת) - שרי
19/2/2003  13:02 מפנה אותך לדיון דומה - ותדעי שהכל הסתדר כבר :) - אמא דחויה
19/2/2003  13:14 אני נתלית באילנות גבוהים - מאמאצ'יקה
19/2/2003  13:41 עוד אחת עם תסביכים - ורד
19/2/2003  13:51 ובכל זאת, בגלל המצוקה שעולה ממה שכתבת, - דרורית אמיתי-דרור
19/2/2003  14:52 תודה לכולכן על ההבנה, ההזדהות וכל היתר (ל"ת) - א
19/2/2003  16:01 אח, אח, ליאתיתי, את פשוט תאווה למסך ולמקלדת !!! שלא תיגמרי לעולם. (ל"ת) - זהר
19/2/2003  19:07 זהר - ליאתיתי
19/2/2003  23:51 אמא יקרה - אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית
20/2/2003  00:06 רשעי כל העולם התאחדו! - ריש
20/2/2003  00:09 אוי ריש'קה, כבר בגיל הזה כזו נחת... הילד גאון. וליאתיתי תקפצי נא לדיון על המפגש אצל אנט, שעשה ספין אוף להפנקות בעליל... (ל"ת) - זהר
20/2/2003  08:19 אז אלו היו הצווחות ששמענו אתמול... אבל ריש יקרה - הילד שלך מפתח עצמאות והעדפות אישיות - תשמחי שהוא אוהב את השכנה זה מקל על החיים ...ואל תשכחי - אליך הוא ירוץ כשהוא ירצה חיבוק ונשיקה אחרי הנפילה... (ל"ת) - שרי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש