"שבוע המחלה הרצינית הראשונה של טליה בחיים" או בשם אחר- "איך שרדנו שבוע ללא שינה, הפעם עם סיבה מוצדקת, בפעם הראשונה בחיי טליה"
כך או כך, הייתי בטוחה שזהו, אחרי הפעם הראשונה מתחשלים, אך לא, דברתי עם איריס גוב היקרה, שספרה לי שגם אחרי הילד הרביעי...זה עדין קשה.
נו שוין.
ועד לפעם הבאה- בריאות ואושר
לירון
|
תוכן התגובה:
|