אותנו היא צובטת בעיקר באיזור היד והאמה. היו תקופות שזה כ"כ הפריע לי שהגעתי איתה ליועץ וגם חששתי שאולי יש לה איזה בעיה ואני מפספסת אותה. ביועץ נאמר לי שככה היא וזה הטבע שלה וזה יעבור עם הזמן ולא לנסות לגמול אותה או להפריע לה, כי כך היא מבטא את הקשר שלה אלינו. אצל בתי הצביטות מתגברות כאשר היא מוצצת את המוצץ שלה או לפני השינה. בבית היא לא מסוגלת להירדם ללא הצביטות, אבל לא בגן - היא נרדמת בקלות ולא צבטה אף פעם אף אחד.
תני לזה זמן, סבלנות וזה יעבור - כך הבטיחו לי :-)
מה שכן, תנסי להציע לה לצבוט אותך באיזור אחר ששם תרגישי יותר נוח, ביד למשל.
בהצלחה
|
תוכן התגובה:
|