פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
20/2/2003 08:07 מורגין מאת:
לעפרה: הבת שלי בת 2.5 שנים ועדיין צובטת כותרת:
אותנו היא צובטת בעיקר באיזור היד והאמה.
היו תקופות שזה כ"כ הפריע לי שהגעתי איתה ליועץ וגם חששתי שאולי יש לה איזה בעיה ואני מפספסת אותה. ביועץ נאמר לי שככה היא וזה הטבע שלה וזה יעבור עם הזמן ולא לנסות לגמול אותה או להפריע לה, כי כך היא מבטא את הקשר שלה אלינו.
אצל בתי הצביטות מתגברות כאשר היא מוצצת את המוצץ שלה או לפני השינה. בבית היא לא מסוגלת להירדם ללא הצביטות, אבל לא בגן - היא נרדמת בקלות ולא צבטה אף פעם אף אחד.

תני לזה זמן, סבלנות וזה יעבור - כך הבטיחו לי :-)

מה שכן, תנסי להציע לה לצבוט אותך באיזור אחר ששם תרגישי יותר נוח, ביד למשל.

בהצלחה

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
19/2/2003  17:37 בת שבעה חודשים (כמעט: תופסת את הפה, האף, צובטת ומתעללת. יש רעיונות? וגם לנוי: - עפרה
19/2/2003  21:43 בוסטרייטינג לנוי: דרושות נשים בהריון להצטלם לספר, ו-שמן זית על החזה לתינוקת משתעלת? (ל"ת) - רותי קרני הורוביץ
20/2/2003  10:19 מורוגין. תודה. זה הצחיק אותי לדעת שרק בבית היא צובטת. מעניין מה יתפתח עם זה אצלנו... (ל"ת) - עפרה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש