פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
19/2/2003 21:31 אמא של בן מאת:
מתפרצת עם שאלה לטובה קראוזה - בעיות במעבר לתמ"ל כותרת:
הפיצקי בן חודש וחצי וניזון מחלב שאוב בלבד. אנחנו מנסים עכשיו לעבור לתמ"ל. ניסינו פעמיים שונות מעט מאד רמדיה חלבית וכעבור שעתיים הוא הקיא ליחה דביקה. אתמול שוב ניסינו את החלבית (60 מ"ל בבוקר, 30 מ"ל בצהרים) ורק בערב הוא הקיא. הבנו שיש קשר הין ההקאה לבין התמ"ל וניסינו היום קצת רמדיה צמחית והוא מאד לא מרוצה, אבל לפחות לא מקיא.
האם ההקאה קשורה לכך שהוא מצונן ? האם יש סיכוי שהוא רגיש לחלב ?
באיזה תמ"ל מומלץ להשתמש ?


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
19/2/2003  16:26 את צריכה להוסיף קצת פרטים... - עדה
19/2/2003  17:20 לדעתי כדאי לפנות למישהו מקצועי ולשאול. (ל"ת) - איימי
19/2/2003  17:21 אוף, ברח לי. אולי יועצת הנקה או מדריכת הנקה. מאיפה את? (ל"ת) - איימי
19/2/2003  17:33 לא לקשור חזה!!! לשים עלה כרוב... - marcy g
19/2/2003  18:00 מה עושים עם ילדה בת (עוד מעט) 4 חודשים שרוצה לשבת ואפילו בסלקל לא נעים לה יותר... - מעיין של ליב
19/2/2003  18:11 אני משהם - יעל
19/2/2003  18:21 אז מה, בטיפת חלב לא יודעים על מה הם מדברים??? (ל"ת) - יעל
19/2/2003  19:03 יעל, אם עוד לא הפסקת להניק... - ליאתיתי
19/2/2003  20:48 למעיין - ניסית נדנדה? (ל"ת) - aa
19/2/2003  20:59 יעל, אם זה מה שהציעו לך בטיפת חלב ...הם לאיודעים מה הם מדברים ואפילו מזיקים!!!!!! - שרי 2
19/2/2003  21:02 ליעל - אמאמה
20/2/2003  07:30 כדאי לפנות לג'ולי שור - יועצת הנקה במודיעין 08-9731719, בהצלחה (ל"ת) - איימי
20/2/2003  08:54 לaa - מעיין של ליב
20/2/2003  11:05 לפי הוראות משרד הבריאות, אין לתת לתינוק תוספת מים כל עוד הוא יונק או שותה תמ"ל באופן בלעדי. ניתן לצפות בהן באתר משרד הבריאות. כנראה שגם טיפת חלב לא מעודכנת... (ל"ת) - חני
22/2/2003  13:29 ליעל, - עדה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש