|
19/2/2003 21:31
|
אמא של בן
|
מאת:
|
|
מתפרצת עם שאלה לטובה קראוזה - בעיות במעבר לתמ"ל
|
כותרת:
|
הפיצקי בן חודש וחצי וניזון מחלב שאוב בלבד. אנחנו מנסים עכשיו לעבור לתמ"ל. ניסינו פעמיים שונות מעט מאד רמדיה חלבית וכעבור שעתיים הוא הקיא ליחה דביקה. אתמול שוב ניסינו את החלבית (60 מ"ל בבוקר, 30 מ"ל בצהרים) ורק בערב הוא הקיא. הבנו שיש קשר הין ההקאה לבין התמ"ל וניסינו היום קצת רמדיה צמחית והוא מאד לא מרוצה, אבל לפחות לא מקיא. האם ההקאה קשורה לכך שהוא מצונן ? האם יש סיכוי שהוא רגיש לחלב ? באיזה תמ"ל מומלץ להשתמש ?
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|