פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
22/2/2003 13:29 עדה מאת:
ליעל, כותרת:
לצערי, לעיתים בטיפת חלב לא כולם מבינים בהנקה. נכון שזה מוזר ואפילו עצוב, אבל זה מה יש... הכל מאוד תלוי באחיות הספציפיות. לפעמים הן מדהימות בידע ובניסיון, ופעמים אחרות, לא כל כך.

וחוץ מזה, הסתדרת?

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
19/2/2003  16:26 את צריכה להוסיף קצת פרטים... - עדה
19/2/2003  17:20 לדעתי כדאי לפנות למישהו מקצועי ולשאול. (ל"ת) - איימי
19/2/2003  17:21 אוף, ברח לי. אולי יועצת הנקה או מדריכת הנקה. מאיפה את? (ל"ת) - איימי
19/2/2003  17:33 לא לקשור חזה!!! לשים עלה כרוב... - marcy g
19/2/2003  18:00 מה עושים עם ילדה בת (עוד מעט) 4 חודשים שרוצה לשבת ואפילו בסלקל לא נעים לה יותר... - מעיין של ליב
19/2/2003  18:11 אני משהם - יעל
19/2/2003  18:21 אז מה, בטיפת חלב לא יודעים על מה הם מדברים??? (ל"ת) - יעל
19/2/2003  19:03 יעל, אם עוד לא הפסקת להניק... - ליאתיתי
19/2/2003  20:48 למעיין - ניסית נדנדה? (ל"ת) - aa
19/2/2003  20:59 יעל, אם זה מה שהציעו לך בטיפת חלב ...הם לאיודעים מה הם מדברים ואפילו מזיקים!!!!!! - שרי 2
19/2/2003  21:02 ליעל - אמאמה
19/2/2003  21:31 מתפרצת עם שאלה לטובה קראוזה - בעיות במעבר לתמ"ל - אמא של בן
20/2/2003  07:30 כדאי לפנות לג'ולי שור - יועצת הנקה במודיעין 08-9731719, בהצלחה (ל"ת) - איימי
20/2/2003  08:54 לaa - מעיין של ליב
20/2/2003  11:05 לפי הוראות משרד הבריאות, אין לתת לתינוק תוספת מים כל עוד הוא יונק או שותה תמ"ל באופן בלעדי. ניתן לצפות בהן באתר משרד הבריאות. כנראה שגם טיפת חלב לא מעודכנת... (ל"ת) - חני


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש