קודם כל אם זה זה, שתהיה לך לידה קלה ומדהימה!
ולעניני: מה אני עושה עם הבונבון שלי, שכל פעם שהוא רואה אותנו אוכלים הוא ממש מתעצבן, ועושה כל מיני קולות כאלו מממ....מממ...כאילו שגם הוא רוצה לאכול ובצדק. הוא בן 7.5 חוד', עדיין לא יכל לאכול כל דבר שאנחנו אוכלים (קצת בעייתי) מה לעשות?!?!?! מה לא לאכול לידו...?!?! קצת אבסורד, לא?! אשמח לשמוע רעיונות תודה
|
תוכן התגובה:
|