פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
19/2/2003 17:51 טלי א. מאת:
סליחה טול שאני מתפרצת... כותרת:
קודם כל אם זה זה, שתהיה לך לידה קלה ומדהימה!

ולעניני:
מה אני עושה עם הבונבון שלי, שכל פעם שהוא רואה אותנו אוכלים הוא ממש מתעצבן, ועושה כל מיני קולות כאלו מממ....מממ...כאילו שגם הוא רוצה לאכול ובצדק.
הוא בן 7.5 חוד', עדיין לא יכל לאכול כל דבר שאנחנו אוכלים (קצת בעייתי)
מה לעשות?!?!?!
מה לא לאכול לידו...?!?! קצת אבסורד, לא?!
אשמח לשמוע רעיונות
תודה

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
19/2/2003  16:59 זה הזמן להתקשר! (ל"ת) - kjlo
19/2/2003  17:07 גם לי נראה שזה הזמן להתקשר - מאמאצ'יקה
19/2/2003  18:27 טול - איזו התרגשות... שיהיה בהצלחה !!!! עדכני אותנו... וטלי - לתת לו מה שהוא כן יכול לאכול... (ל"ת) - שרי
19/2/2003  18:47 שרי, גם אם הוא אחרי אוכל?!!?נראה לי מוגזם קצת ,לא?!?!? (ל"ת) - טלי א.
19/2/2003  20:40 כן, גם אם הוא אחרי אוכל.. - עידית-ת
19/2/2003  20:54 מסכימה עם עידית - הוא רוצה להשתתף איתכם בעיקר...כדאי רק לא לתת שטויות ודברים לא מזינים כמובן. (ל"ת) - שרי
19/2/2003  21:28 אם כבר הפך לדיון על אוכל... ליאתיתי: - נירה
19/2/2003  22:32 תודה נירה. אין ספק שהפורום הוכיח עצמו כשווה.... (: (ל"ת) - ליאתיתי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש