פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
19/2/2003 20:40 עידית-ת מאת:
כן, גם אם הוא אחרי אוכל.. כותרת:
אז הוא פשוט יאכל מעט מאד ובטח בעיקר ישחק עם האוכל. אוכל זה עניין חברתי וככל שתזרמי איתו יותר בקטע הזה ככה בריא יותר הוא יגדל לאכול.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
19/2/2003  16:59 זה הזמן להתקשר! (ל"ת) - kjlo
19/2/2003  17:07 גם לי נראה שזה הזמן להתקשר - מאמאצ'יקה
19/2/2003  17:51 סליחה טול שאני מתפרצת... - טלי א.
19/2/2003  18:27 טול - איזו התרגשות... שיהיה בהצלחה !!!! עדכני אותנו... וטלי - לתת לו מה שהוא כן יכול לאכול... (ל"ת) - שרי
19/2/2003  18:47 שרי, גם אם הוא אחרי אוכל?!!?נראה לי מוגזם קצת ,לא?!?!? (ל"ת) - טלי א.
19/2/2003  20:54 מסכימה עם עידית - הוא רוצה להשתתף איתכם בעיקר...כדאי רק לא לתת שטויות ודברים לא מזינים כמובן. (ל"ת) - שרי
19/2/2003  21:28 אם כבר הפך לדיון על אוכל... ליאתיתי: - נירה
19/2/2003  22:32 תודה נירה. אין ספק שהפורום הוכיח עצמו כשווה.... (: (ל"ת) - ליאתיתי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש