|
19/2/2003 18:38
|
שרי
|
מאת:
|
|
אומרים לו נו נו נו.. וגם קצת רצינות..
|
כותרת:
|
שלשולים בשלב הזה של ההריון לא מומלצים.. כדאי להתקשר לרוםפא הנשים שלך ולהתייעץ איתו. מעבר לכך - כמובן לנוח, לשתות הרבה ולהשתדל לישון. אבל תתקשרי לרופא...
החלמה מהירה..
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|