פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
19/2/2003 18:38 שרי מאת:
אומרים לו נו נו נו.. וגם קצת רצינות.. כותרת:
שלשולים בשלב הזה של ההריון לא מומלצים.. כדאי להתקשר לרוםפא הנשים שלך ולהתייעץ איתו. מעבר לכך - כמובן לנוח, לשתות הרבה ולהשתדל לישון. אבל תתקשרי לרופא...

החלמה מהירה..

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
20/2/2003  11:35 וירוסים - אמא של ליאור


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש